پژوهشگران برتر آموزش و پرورش شهرستان قروه تجلیل شد

همزمان با هفته پژوهش و در همایشی با حضور مسئولین شهرستان قروه و دست اندرکاران امر، از معلمان و پژوهشگران برتر این شهرستان تجلیل شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،همایش تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش قروه با حضور فرماندار، مدیرآموزش وپرورش ، معاونان آموزش متوسطه و برنامه ریزی ،مدیران و دانش آموزان متوسطه در سالن کانون امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار و از پژوهشگران برتر و رابطان پژوهشی مدارس تجلیل شد.

پرویزکولانی فرماندار قروه در این همایش با گرامیداشت هفته پژوهش با بیان اینکه راه رسیدن به شکوفایی و توسعه در همه امور و نهادینه ساختن تحقیق عالمانه و مبتنی بر اصول علم امروز است گفت : در این مسیر باید از روشهای ناکارآمد وسنتی که فقط به هدردادن وقت وتوان کشور می انجامد فاصله بگیریم.

وی با اشاره به عواقب زیانبار کپی برداری از نوشته ها و تحقیقات دیگران گفت: استفاده از منابع اینترنتی وکپی کردن،  ما را از رسیدن به رشد وموفقیت دور می کند و لازم است برای نهادینه ساختن تحقیق وپژوهش از همان دوران ابتدایی شروع کنیم.

حسین الماسی مدیرآموزش وپرورش شهرستان قروه نیز با گرامیداشت هفته پژوهش از تلاشهای شبانه روزی مدیران ودانش آموزان در مسیر ارتقای جایگاه شهرستان درسطح استان و کشور تقدیر کرد.

 الماسی افزود:در سال 95-94  تعداد 44 اثراقدام پژوهی به ستاد استان ارسال کردیم که تعداد 8 مورد درسطح شهرستان حائز رتبه های برتر شدند  که در این همایش از آنان تقدیر می شود.

گفتنی است دراین همایش با اهداء لوح سپاس از متولیان امر تحقیق وپژوهش و رابطان برتر مدارس تقدیر شد.

انتهای پیام/م

تجلیل از  پژوهشگران برتر آموزش و پرورش شهرستان قروه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.