فراخوان سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی

فراخوان سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی، در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان سومین جشنواره مد و لباس اسلامی، ایرانی در این استان خبر داد.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش اصلی و فرعی برگزار می‌شود.

کارگران اضافه کرد: بخش اصلی این جشنواره شامل طراحی و دوخت مانتو اجتماع با سرپوش مناسب شال و مقنعه و طراحی و دوخت مانتو مجلسی با سرپوش مناسب شال و روسری، و بخش فرعی آن شامل کیف و کفش جهت نمایش و ارائه لباس محلی است.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای کلیه طراحان، خیاطان، تولیدکنندگان، دانشجویان و فرهیختگان آزاد است ادامه داد: مانتو‌های ارائه شده در مسابقه باید ابداعی، ابتکاری و مطابق با موازین اسلامی و فرهنگ و هویت ایرانی باشد و همچنین کلیه طرح‌ها به صورت دوخت کامل و نوار ارائه شود.

وی گفت: کشف استعداد‌ها و خلاقیت نو در طراحی لباس، زمینه سازی جهت کارآفرینی و هدایت طراحان برای احداث کارگاه‌های تولید پوشاک و ایجاد بستر مناسب جهت به نمایش گذاشتن الگو‌ها و طرح‌ها در مکان‌های عمومی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

کارگران مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا ۱۵ بهمن ۹۶ اعلام کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، تقاطع بلوار آیت‌الله کاشانی و فارابی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

انتهای پیام/ف

سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی برگزار می‎شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار