افزایش تعداد قربانیان قاتل دامداران محلاتی

با مرگ چوپان مصدوم، تعدا قربانیان قاتل دامداران محلاتی‌ به ۳ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بعداز حدود ۲ هفته از قتل یک دامدار و یک چوپان درمحلات، تنها مصدوم حادثه هم که یک چوپان بود در بیمارستان جان داد و سومین قتل در پرونده قاتل دامداران محلاتی ثبت شد.

شامگاه دیشب چوپان میانسالی که از دست قاتل جان به دربرده ودر اثر حملات قاتل دربیمارستانی در اراک بستری بود بعد از حدود ۲ هفته جان خود را از دست داد.

چهاردهم آذر ماه سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف جسد دریده شده یک دامدار محلاتی خبرداد وگفت: گزارشی از کشف جسد فردی در منطقه اروج این شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ خلجی افزود: در معاینات اولیه پزشکی قانونی بر روی جسد دامدار محلاتی نشانه‌هایی از حمله حیوان درنده به دست آمد که بنابر اعلام پلیس شهرستان محلات با معاینه دقیق فرد فوت شده و باتوجه به دست آمدن سرنخ‌هایی دیگر مشخص شد دامدار محلاتی توسط فرد یا افرادی ناشناس به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات پلیس جسد یکی دیگر از چوپانان گله در کوه‌های شهرستان محلات پیدا شد ونفر سوم که چوپان دیگر گله بود هم به شدت مصدوم شده در بیمارستان بستری شد.

روز هجدهم آذرماه سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری قاتل دامدار و چوپان محلاتی در عملیات پلیس این شهرستان در یکی از استان‌های کشور خبرداد.

سرهنگ شمس بیرانوند با بیان اینکه اختلاف قبلی علت اصلی قاتل دامدار و چوپان محلاتی بوده و در این حادثه هیچ گونه سرقتی از احشام صورت نگرفته است افزود: تنها مصدوم حادثه در یکی از بیمارستان‌های مرکز استان به سر میبرد؛ و این مصدوم که یک چوپان میانسال بود ودر بیمارستان تحت درمان قرار داشت شامگاه دیشب جان خودرا از دست داد تا تعداد قتل‌های قاتل دامداران محلاتی به ۳ نفر برسد.

انتهای پیام /ج


مرگ سومین قربانی قاتل دامداران محلاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.