کارگاه آموزشی ایده پردازی دانش آموزی در رشت

کارگاه آموزشی مدرسه، خلاقیت و ایده پردازی دانش آموزان شاهد و ایثارگر گیلان در رشت در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: کارگاه آموزشی مدرسه، خلاقیت و ایده پردازی به مدت 2 روز با حضور 50 نفر از دانش آموزان پسر شاهد و ایثارگر شهرستان رشت در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با همکاری بنیاد شهید، بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش گیلان برگزار شده است، افزود: ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش، تقویت روحیه پرسشگری و بسترسازی برای رشد ایده پردازی و خلاقیت میان دانش آموزان از مهمترین اهداف این کارگاه آموزشی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی فردا به پایان می رسد، خاطرنشان کرد: قرار است کارگاه آموزشی مدرسه، خلاقیت و ایده پردازی دانش آموزان شاهد و ایثارگر در همه شهرستان های گیلان اجرا شود.

پاکاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 2 هزار دانش آموز از خانواده های شاهد و ایثارگر در 45 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

صالح سپهری فر، کارشناس فیزیک و مدرس این کارگاه آموزشی با بیان اینکه تحقیق، پژوهش و ایده های خلاقانه اساس توسعه جامعه است، افزود: باید خلاقیت و پروراندن ایده های نو در نظام آموزشی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مدرسان واحدهای آموزشی باید به جای شیوه معلم محوری از شیوه دانش آموز محوری استفاده کنند و زمینه های رشد خلاقانه و ایده پردازی دانش آموزان را بیش از پیش در محیط مدرسه فراهم سازند زیرا دانش آموزان امروز جامعه آینده سازان فردای کشور هستند.  

کارگاه آموزشی مدرسه، خلاقیت و ایده پردازی دانش آموزان شاهد و ایثارگر از 29 تا 30 آذر ماه در مجتمع فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در رشت در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/ع

 

آموزش دانش آموزان گیلانی با ایده های نوین و خلاقانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.