شهید مدافع حرم درکرمان؛

حضور شهید مدافع حرم دردانشگاه باهنر کرمان

پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدعیسی حسینی بعد از استقبال در فرودگاه کرمان به دانشگاه باهنر کرمان منتقل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیکر مطهر شهید محمدعیسی حسینی از شهدای مدافع حرم پیش از ظهر امروز در میان استقبال باشکوه مردم وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان شد.

شهید مدافع حرم محمدعیسی حسینی از شهدای لشکر فاطمیون، متولد 1356 چهل ساله و متأهل بود که در تاریخ در 18 آبان‌ماه سال‌جاری در بوکمال سوریه به شهادت رسیده است.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت : پیکر مطهر این شهید والامقام پس از استقبال در فرودگاه کرمان، به دانشگاه شهید باهنر کرمان برای حضور در مراسم یادواره سرداران شهید مدافعان حرم استان که در تالار وحدت این دانشگاه برگزار می‌شود، منتقل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه پیکر شهید مدافع حرم محمدعیسی حسینی پس از مراسم یادواره سرداران شهید مدافعان حرم استان کرمان به شهرستان بردسیر انتقال داده می‌شود افزود: مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام بعد از نماز مغرب و عشاء در اردوگاه شهرستان بردسیر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشیع و تدفین این شهید مدافع حرم، روز پنج‌شنبه 30 آذرماه برگزار خواهد شد گفت: این مراسم از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح پنجشنبه آغاز و این پیکر این شهید بزرگوار از میدان شهرداری تا گلزار شهدای شهرستان بردسیر بردستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

شهید مدافع حرم دردانشگاه باهنر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار