سرهنگ یوسفوند:

سارق شرکت های تجاری دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین از دستگیری یک سارق لوازم رایانه ای شرکت های تجاری در خیابان ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ غلامرضا یوسفوند رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین اظهار کرد: با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان و کارکنان شرکت های این محدوده در خصوص سرقت لپ تاپ های شخصی و اداری، پرونده ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود:در بررسی های اولیه رد پای یک سارق در همه سرقت ها مشاهده و با به دست آمدن سرنخ های بعدی، دایره تجسس ماموران کوچکتر شد تا اینکه ماموران یکی از گشت های انتظامی چند روز پیش این سارق را در یکی از خیابان های محله ولیعصر(عج) مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

رئیس کلانتری 107 فلسطین بیان کرد: این متهم که متوجه حضور ماموران شده بود سعی کرد از محل فرار کند اما سرعت عمل ماموران این فرصت را به او نداد و پس از دستگیری برای بازجویی به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ یوسفوند گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل و شرکت های تجاری این محدوده اعتراف کرد و به سرقت هشت لپ تاپ از محل های مذکور اقرار کرد و به این ترتیب با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

لازم به ذکر است؛بنابر دستور مقام قضایی مخفیگاه این متهم مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن تعدادی از اموال مسروقه کشف و تا کنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده و اموال مسروقه به آنها بازپس داده شد.

انتهای پیام/

سارق لپ تاپ ها به دام افتاد

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار