تیم فوتبال بانوان سپاهان به دنبال یک نتیجه خوب درمقابل نماینده سنندج

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: دربازی روز جمعه درمقابل نماینده سنندج با همان ترکیب اصلی بازی می کنیم تا یک نتیجه خوب بگیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه شهبازی اظهار کرد: روز جمعه با راه‌یاب ملل سنندج در صفائیه مسابقه داریم؛ تیمی که با بازی‌ها و نتایجش نشان داده تیم خوبی است.

وی افزود: در بازی قبل مقابل سیرجان به خاطر اشتباه های فردی بازیکنان در نیمه دوم مسابقه و داشتن چند بازیکن محروم و مصدوم نتوانستیم آنطور که انتظار داشتیم ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان عنوان کرد: در طول هفته سعی کردیم به لحاظ روحی روانی بچه‌ها را آماده کنیم؛ نقاط قوتشان را به آن‌ها یادآوری کردیم و متذکر شدیم که این باشگاه، باشگاه بزرگی است و بازیکنان هم بازیکنان بزرگی هستند.

وی ادامه داد: الان در حال حاضر از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر می‌برند و آن طور که قول داده شده اگر مصدوم‌ها هم برگردند، می‌توانیم با همان ترکیب اصلی‌مان بازی کنیم و قوی برویم جلو تا یک نتیجه خوب بگیریم.

شهبازی تصریح کرد: تیم سنندج، تیم خوبی است؛ یک تیم یکدل و یکدست که همین می‌تواند برایشان یک امتیاز مثبت باشد؛ البته تیم ما هم همین‌طور است و همه این ویژگی‌های خوب را دارد فقط بعضی وقت‌ها بچه‌ها تمرکزشان را از دست می‌دهند و همین باعث می‌شود که آن اتفاقات بیفتد و نتوانیم نتیجه‌ای که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: در تمرینات سعی کردیم تمرکزشان را بالا ببریم مخصوصا در دقایق حساس بازی، تا از این مسابقه برنده بیرون بیاییم و سه امتیاز را بگیریم چون راه دیگری جز برد نداریم.

 

انتهای پیام/م

 

راهی جز برد مقابل نماینده سنندج نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.