کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی برداشت غیر مجاز محصولات جنگلی، توسط یک قاچاقچی چوب در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه با تقویت گشت‌های انتظامی موفق شدند، متهم را شناسایی و خودروی وی را در حین خروج از یکی از محور‌های روستایی این شهرستان متوقف کنند.

سرهنگ شاه نظری گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودروی متهم ۳ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق کشف و تحویل اداره منابع طبیعی این شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل‌های قبل بوده و به مارسیده و ما نیز باید آن را به نسل آتی تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای حراست از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، گفت: همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار ارزنده‌ای در تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

کشف چوب آلات جنگلی قاچاق در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.