واکنش قابل تامل مادر شهید مدافع حرم به زلزله اخیر تهران+عکس

مادر شهیدی در صفحه اینستاگرام نوشت:همه دنیا و دارایی ها در برابر جان شیرین هیچه،اما شهدا چی میبینن که جان عزیزشونو فدا میکنن اونم به میل و اختیار؟

واکنش قابل تامل مادر شهید مدافع حرم به زلزله اخیر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارشنبه شب حوالی ساعت 12 بود که زمین لرزه ، تهران را لرزاند، زمین‌لرزه‌ای که اگر چه بارها نسبت به وقوع آن هشدار داده شده بود اما هیچ‌کس انتظار آمدنش را نداشت! کارشناسان بزرگی زمین لرزه را 5.2 دهم ریشتر و مرکز آن را حوالی تهران اعلام کردند.

رخدادی طبیعی که اگر چه به لطف خداوند خسارت و خرابی شدید همراه نداشت اما چندین ساعت مردم را درگیر اضطراب و دلشوره کرد. بسیاری از شهروندان بلافاصله پس از زلزله به خیابان آمدند تا از خطرات احتمالی زلزله در امان باشند، عده‌ای هم خانه و زندگی را رها کرده و راهی جایی امن شدند. خلاصه در یک کلام زلزله چند ثانیه‌ای  ولوله‌ای عظیم در شهر به راه انداخت!

در این میان مثل همیشه فضای مجازی مهمترین راه برای تبادل احساسات و واکنش‌های مردم شد؛ تصاویر خیابان‌های شلوغ در نیمه شب، بی خوابی مردم، صف طولانی پمپ بنزین، پیام‌های حلالیت طلبی، پست‌های مفهومی و ....

اما در بین این همه اضطراب و دل نگرانی، پیام مادر یکی از شهدای بزرگوار مدافع حرم، حال و هوایی متفاوت و خاص داشت. پیامی که حکایت از هزاران حرف ناگفته بود.

این مادر شهید در اینستاگرام خود نوشت: دیشب بعد از زلزله وقتی دیدم همه مردم مال و دارایی و خونه هاشونو رها کردن و با لباس توخونه و بی کفش حتی، از ترس جونشون با استرس و سرعت اومدن تو خیابون، یاد اون بی معرفتایی افتادم که میگن مدافعان حرم برای پول میرن!
گرچه همه میدونن این حرف بی انصافی و بی عقلیه و مبلغ ناچیزی هم به مدافعان حرم بعنوان حق ماموریت میدن
و اینم میدونن که همه دنیا و دارایی ها در برابر جان شیرین هیچه،اما شهدا چی میبینن که جان عزیزشونو فدا میکنن اونم به میل و اختیار؟

 

 

واکنش قابل تامل مادر شهید مدافع حرم به زلزله اخیر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
خداوند صبرتان بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ دی ۱۳۹۶
اگردیده بصیرت وچشم جان بازشده باشدهموطنان عزیزمتوجه شدندکه هرچه ازمال دنیااندوخته شده چه به حلال وچه خدای نکرده به حرام،همانطورکه درلحظه ذلزله وبه خطرافتادن جان رهاشده وبی ارزش میشود،وانسان دست خالی ازمال دنیاجانش راازمهلکه بدرمیبرد،شهداهم بارهاکردن مال وفداکردن جان روحشان راازمهلکه عالم فانی بدربرده وبه پروردگارشان هدیه میکنندچراکه،درمسلخ عشق جزنکورانکشند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۰۴ ۰۲ دی ۱۳۹۶
درود خدا بر رزمندگان وشهدای اسلام.
مادر عزیز ما دلبستگان به این دنیای خاکی را با شهدای عزیز که در عرش اعلی مکان دارند مقایسه نکن.
شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۸:۴۰ ۰۲ دی ۱۳۹۶
مادرم شرمنده ایم....
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۴:۱۹ ۰۲ دی ۱۳۹۶
درود برشهیدان وخونهای پاکی که درغربت دردفاع ازحریم آل الله ریخته شد سلام برخانواده های معظم ومادران وهمسران صبورو زینب گونه ی این آب وخاک.مادر عزیزشهید بدانید که تمام جوانان هوشیارو حسینی ایران قدم به قدم راه ومنش شهید معظم شماراخواهندپیمود. ماراه حسینی و زینبی والهی خود را یافته ایم و هیچوقت درپیمودن راه حسین ع سستی به خود راه نخواهیم داد... درود خدا برشماباد.
Iran (Islamic Republic of)
سلیم
۰۰:۴۵ ۰۲ دی ۱۳۹۶
با عرض سلام خدمت مادران شهدای مدافع حرم.از شما به خاطر همه بی مهری هامون عذرخواهی می کنم.و التماس میکنم که برای آرام گرفتن زمین دعا کنید از فرزندانتان التماس دعا دارم.احساس میکنم که زمین بسیار بی قراره..من نگرانم.خدایا به حرمت روح همه شهدا مارا ببخش و به ما رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۶
شهدای انقلاب.دفاع مقدس و مدافع حرم همگی چشم و چراغ مردم ایران و محترمند و خانواده های عزیزشان نور چشم مردم.اگر خانواده هایشان از اندکی مزایای مادی بهره مند می شوند نوش جانشان و حقشان است.
به امید روزی که از حسادتها و رذالتهای آمریکا و دیگر عمال پلیدش رهایی پیدا کنیم و دولتمردان شریف و زحمتکش بتوانند برنامه های اجتماعی و اقتصادی خود را پیاده کنند تا همه مردم ایران از یک رفاه نسبی برخوردار شوند چیزی که مطمینا خواست شهدای عزیزمان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
مهدقی
۲۱:۴۳ ۰۱ دی ۱۳۹۶
شهدا شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ دی ۱۳۹۶
شهدا ما شرمنده ایم . احسنت به این مادر عزیزبزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ دی ۱۳۹۶
شهدا ما شرمنده ایم . احسنت به این مادر عزیزبزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۶
خداوند تمام شهیدان رو در جایگاه عالی قرار دهد
Iran (Islamic Republic of)
داود دوستار
۱۴:۰۲ ۰۱ دی ۱۳۹۶
خداوند به شما مادر شهید حشر با حضرت زهرا سلام الله علیها را عنایت کرده دعا شما در حق این بندگان خدا مستجاب است دعا بفرمایید برای عاقبت بخیری همه مردم کشور و دفع بلایای طبیعی و دعا کنید برای موانع ازدواج جوانان و رفع گرفتاری مردم این مطالب را که از این مادر شهید خواستم چون ما ارادت به خانواده شهدا داریم و میدانم که خدا خواسته آنها را رد نمی کنه چون مردم ما مدیون شما هستند اینکه یک نفر با اختیار خودش را فدای انقلاب و مردم و کشورش می کنه خدا این شخص را گلچین کرده و این رشادت را به او هدیه داده خداوند همه ما را با شهدا محشور کند.
آخرین اخبار