شریعتی نیاسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حذف کاردانی پیوسته در انتظار تفاهم وزارت علوم و آموزش و پرورش

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: برای حذف کاردانی پیوسته با آموزش و پرورش به تفاهم خواهیم رسید.

حذف کاردانی ناپیوسته در انتظار تفاهم وزارت علوم و آموزش و پرورشمجتبی شریعتی نیا‌سر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد حذف دوره کاردانی اظهار کرد: این قانون از سال آینده اجرا خواهد شد و افرادی که اکنون در این مقطع شاغل هستند باید دروس جبرانی را گذرانده تا مشابه افراد شاغل در مقطع کاردانی نا پیوسته باشند.

 برگزاری جلسه بین آموزش و پرورش و وزارت علوم

وی در مورد رایزنی با آموزش و پرورش برای این دوره و مخالفت آن نسبت به حذف کاردانی افزود: با آموزش و پرورش مکاتباتی انجام شده و به زودی جلسه‌ای با معاون متوسطه برای بررسی این دوره خواهیم داشت .

 معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: قطعا با مخالفت دستگاه‌ها کاری پیش نمی‌رود و باید مذاکرات لازم انجام شده تا در نهایت با دستگاه‌های ذیربط از جمله آموزش و پرورش به تفاهم برسیم.

 شریعتی نیاسر بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادهای ذیربط برای حذف دوره کاردانی پیوسته محسوب می‌شود و به طور قطع پس از مذاکره و بررسی اظهار نظرهای این نهاد آموزشی نتیجه قطعی در کمال تفاهم اعلام خواهد شد.

 معاون آموزشی وزارت علوم یادآور شد: نظرات آموزش و پرورش را طی جلسه‌ای دریافت کرده‌ و بررسی می‌کنیم تا علت مخالفت این وزارتخانه را دریابیم و را‌هکاری برای آن در نظر بگیریم

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.