صدراعظم نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لزوم ساخت سوله هایی برای اسکان شهروندان در زمان زلزله

عضو شورای شهر تهران گفت:سوله های مدیریت بحران برای استقرار نیروهای ستادی است اما در برنامه‌ریزی ستاد باید ایجاد سوله‌هایی برای اسکان شهروندان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

لزوم ساخت سوله هایی برای اسکان شهروندان در زمان زلزلهزهرا صدراعظم در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه زلزله تهران غیر از موضوع ترافیک مسئله خاصی نداشت، گفت: این اتفاق یک هشدار الهی بود که نشان داد ما باید برای مواجهه با چنین رویدادهایی آمادگی بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به گستردگی جمعیت تهران بیان کرد: ما باید آمادگی بیشتری داشته باشیم و دستگاه‌ها باید با هم همکاری داشته باشند.

صدراعظم نوری با بیان اینکه سوله های مدیریت بحران صرفا برای استقرار نیروهای ستادی است تا بتوانند حادثه را مدیریت کرده و خدمت‌رسانی کنند، گفت: این پایگاه‌ها برای اسکان مردم نیست اما در برنامه‌ریزی ستاد باید ایجاد سوله‌هایی برای اسکان شهروندان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد زیرا سوله‌هایی که در حال حاضر ساخته شده تعدادشان به قدری نیست که بتوانند مردم را اسکان دهند.

وی با تاکید بر ضرورت ایمن‌سازی ساختمان‌ها بیان کرد: اگر ساختمان ها ایمن باشد در زمان زلزله  فرو نمی‌ریزد و در این شرایط محیط امن می شود و نگرانی‌ها به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار