دیدارنماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با خانواده شهید مدافع حرم

شهدامدافع حرم جبهه مقاومت را احیا کردند و راه شهدا را بار دیگربه اثبات رساندند .

دیدارنماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با خانواده شهید مدافع حرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛حجت السلام والمسلمین رمضانی  یکی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دردیدار با خانواده شهید مدافع حرم بابک نوری هریس گفت:  شهدا، نوری برای هدایت جوانان ما هستند و این انسانهای الهی درس رشادت و شجاعت را به ما آموختند وما در قبال روح بزرگ آنها احساس حقارت می کنیم .

وی افزود : شهید نمونه ای از حجت خداوندی هستندکه با تأسی از اهل البیت  راه هدایت را بر ما یاد آوری می کنند تا مسیر درست طریقت را بشناسیم و از اهداف الهی دور نشویم.

نماینده  مردم گیلان در مجلس خبرگان گفت : بابک نوری ها ثابت کردند که با همتی الهی،  از ولایت فقیه پیروی می کنند و راه خودرا بر اساس فرمایشات ائمه و منویات مقام معظم رهبری انتخاب می کنندو شهدای مدافع حرم جبهه  مقاومت را احیا کردند و راه شهدا را بار دیگربه  اثبات رساندند

حجت السلام والمسلمین رمضانی افزود:  نگاه ما نباید نسبت به شهدا نگاه محله و منطقه ای باشد بلکه باید با دید جهانی به این انسانهای الهی نگاه کرد، چرا که شهدا ی مدافع حرم قدرت جهانی اسلام را به اثبات رساندند و این سعادتی بزرگ است که کمتر انسانی به آن دست می یابد.

محمد نوری هریس پدرشهید مدافع حرم  بابک نوری هریس  در ادامه گفت : شهدای مدافع حرم  هدیه الهی و ستارگان درخشان شجاعت و غیرت  هستند  و باید به عنوان افتخار و الگو در جامعه معرفی شوند.

وی با اشاره به خصوصیات فرزند خود تصریح کرد : بابک برای دفاع از حریم اهل البیت به لذت های دنیوی پشت پا زد تا اهداف الهی را تحقق ببخشد و در همین را هم به شهادت رسید

در این دیدار حجت السلام والمسلمین رمضانی تندیس شهید بابک نوری هریس را به مادر این شهید مدافع حرم اهداء کرد.

 

انتهای پیام/ق

 

 

حجت السلام والمسلمین رمضانی با خانواده شهیدنوری هریس ازشهدای مدافع حرم دیدارکرد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.