آموزش ۲۰۰ روحانی در مدارس آموزش و پرورش مازندران

۲۰۰ روحانی در مدارس آموزش و پرورش مازندران فعالیت تبلیغی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام لطیف صادقی معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از فعالیت تبلیغی ۲۰۰ مبلغ دینی در مدارس مازندران خبر داد و گفت: با تفاهم نامه ای که میان آموزش و پرورش و حوزه علمیه امضا شده شاهد حضور مناسب مبلغان دینی در مدارس مازندران هستیم.

وی با بیان این که اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در مدارس از ضرورت بالایی برخوردار است، افزود: مدارس امین ظرفیت های مناسبی برای پرورش و تربیت دانش آموزانی با باورهای دینی و اعتقادی بالا هستند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مدارس امین، طرح ارزشمندی در سیستم آموزشی کشور است که کمک شایانی به تربیت نسلی دیندار و اخلاقی خواهد کرد، گفت: مدارس مهم ترین پایگاه برای ترویج و تقویت مبانی دینی در میان نسل امروز جامعه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بین اینکه امروز دشمنان همه توان خود را برای تضعیف باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان جامعه به کار گرفتند، افزود: به همین دلیل امروز نیازمند برنامه ریزی مناسب برای تقویت اصول و مبانی دینی و انقلابی در میان دانش آموزان هستیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه دانش آموزان و نسل امروز جامعه نیازمند همراهی و مشاوره صحیح در حوزه های مختلف هستند، گفت: روحانیت و طلاب جوان بهترین ظرفیت جهت ارتباط مستمر با دانش آموزان و نسل جوان جامعه به شمار می روند.

انتهای پیام/ م

فعالیت تبلیغی ۲۰۰ روحانی در مدارس مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار