کسب تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران

دانشجوی چهارمحال و بختیاری، تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حسین سلیمانی فارسانی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، موفق به دریافت تندیس ملی فداکاری شد.

در این آیین از ۲۴ دانشجو یا گروه دانشجویی فعال در عرصه‌های ایثار و فداکاری داوطلبانه در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی از جمله ورزشکاران، هنرمندان، کانون‌های فرهنگی و گروه‌های جهادی، تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶ به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و با حضور سید حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و جمعی از دانشجویان و اساتید و چهره‌های شاخص ایثار و فداکاری کشور، در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار گردید.

آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با هدف ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشجویان و با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران در دست دانشجوی چهارمحالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.