رتبه سوم کهگیلویه و بویراحمد در پیشگیری از وقوع جرم

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم سومین استان کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  انصاری فرمانده انتظامی استان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه امنیت را لازمه توسعه همه جانبه دانست و گفت: امنیت مهم ترین نیاز بشر است و راهبرد نیروی انتظامی درتحقق منویات رهبر معظم انقلاب، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که استان جایگاه سوم را در کشوربه خود اختصاص داده است.

سردار مهدی انصاری افزود: جایگاه شهرستان کهگیلویه از نظر جمعیت در رتبه دوم برنامه‌های نیروی انتظامی استان است و باتوجه به تنوع طایفه‌ای و اختلافات رایج نیاز است که با ظرفیت و پتانسیل موجود امنیت رافراهم کنیم.

وی مشارکت مردم در تحقق برنامه‌های نیروی انتظامی را موثر خواند و ادامه داد: امنیت پایدار در سایه مشارکت مردم حاصل می‌شود و نیروی انتظامی بستر آن را فراهم می‌کند.

انصاری اظهار داشت: این روز‌ها تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا به یک معضل جدی تبدیل شده که می‌بایست نهی از آن، فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به مسئولیت ۱۰ ماه سرهنگ سیاهپور در کهگیلویه نیزگفت: این فرمانده محجوب نیروی انتظامی برای انتقال به یکی از استان‌ها از این سمت کناره گیری کردند.

سردارانصاری از فرمانده جدید نیروی انتظامی کهگیلویه خواست تا باتعامل با دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف و همچنین ظرفیت علما و معتمدان در تحقق برنامه‌های خویش تلاش کند.

دراین مراسم از تلاش‌های سرهنگ سیاهپور قدردانی و سرهنگ جهان دیماز به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

 

انتهای پیام/ش

استان رتبه سوم کشور در پیشگیری از وقوع جرم را دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.