آغاز طرح نشاط اجتماعی در دیر

طرح نشاط اجتماعی همزمان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیر صبح شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه نقاشی که در محل گالری مجتمع فرهنگی هنری دیر برگزار شد، اظهار داشت: بستر اصلی طرح نشاط اجتماعی ابزار هنری مثل تئاتر، موسیقی، هنر‌های تجسمی و دیگر رشته‌های هنری می‌توانند وسیله مهمی برای نشاط اجتماعی در جامعه باشد.

غلامرضا ناطقی‌پور افزود: در طرح نشاط اجتماعی شادی و نشاط در ارتباط با مشکلات مختلف و حاد جامعه و قشر‌های گوناگون آن به‌ویژه جوانان مورد توجه قرار خواهد گرفت که با برنامه ریزی جامع و کامل به سوی جامعه‌ای با نشاط پیش خواهیم رفت.

وی درباره نمایشگاه نقاشی بیان کرد: نمایشگاه طراحی و نقاشی با حضور جمعی از هنرجویان آموزشگاه هنر‌های تجسمی ارغوان شهر بردستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر در محل گالری مجتمع نفت شهر دیر با حضور مسئولین شهرستان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت که این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان به هنر نقاشی دایر است.

ناطقی پور گفت: این نمایشگاه شامل ۳۸ اثر در رشته‌های طراحی با مداد و ذغال، آبرنگ، پاستل و رنگ روغن است و بازدید برای عموم آزاد است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیر با بیان اینکه طرح نشاط اجتماعی مربوط به دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی است، خواستار حضور قوی و پررنگ‌تر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان دیر در اجرای این طرح مهم شد.

مسعود تنگستانی با ابراز خرسندی خود در جمع هنرمندان گفت: در پایان برگزاری نمایشگاه از برگزیدگان این آثار تجلیل خواهد شد و به نفرات اول تا سوم این نمایشگاه هدایایی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ف

طرح نشاط اجتماعی در دیر آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.