دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی در این وزارتخانه منصوب کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منصوب شدبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی در این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مهدی محمدی آمده است:

«پیروزی انقلاب اسلامی، ثمره رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی ها و ایثارگری های مردمانی است که در جهت تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و برگ برگ تاریخ چهل ساله گذشته این سرزمین گواهی است صادق بر این ایثارها و جانفشانی ها.

اهتمام در بزرگداشت این تاریخ چهل ساله که سراسر دفاع از مام وطن و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و کوشش و تلاش و سازندگی در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده، امری خطیر و سترگ است که نیاز به برنامه ریزی دقیق و مدیریتی توانمند دارد.

نظر به مراتب تعهد، تجربه و سخت کوشی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و همکاری مستمر با معاونان، روسای سازمان های تابعه، مدیران کل ستادی و استانی وزارت متبوع در تحقق اهداف تعیین شده، موفق و موید باشید.

بدیهی است فعالیت های ستاد به طور مستمر به اینجانب گزارش خواهد شد.»

شایان ذکر است؛ مهدی محمدی در حال حاضر به عنوان مشاور وزیر و دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت است.

 

انتهای پیام/

 

انتصاب دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.