متلاشی شدن باند آدم ‌ربایی در نیشابور

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از متلاشی شدن باند شرارت‌های خیابانی و آدم ربایی در شهرستان نیشابور خبر داد.

متلاشی شدن باند آدم ‌ربایی در نیشابوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سردار قادر کریمی امروز گفت: دو عضو اصلی باند ربایش زوج جوان نیشابوری در روز ۲۷ آبان ماه امسال که پس از فرار زن جوان و دستگیری ۳ همدست شان، گروگان ۲۵ ساله خود را به تهران انتقال داده و در آنجا رها کرده و متواری شده بودند با ردزنی‌های گسترده پلیسی تحت تعقیب قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نیشابور با هدایت‌های عملیاتی سرهنگ بیات مختاری، فرمانده انتظامی این شهرستان تحقیقات خود را ادامه دادند و پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند یکی از این ۲ متهم فراری پرونده باند آدم ربایی به نیشابور بازگشته و با ۳ تن از اراذل و اوباش دست به شرارت و عربده کشی می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی شهرستان پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس مخفیگاه‌های این ۴ شرور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این محل‌ها را به طور ضربتی پاکسازی کردند.

سردار کریمی گفت: چهار متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش و دارای سوابقی هم، چون آدم ربایی، تیراندازی، مزاحمت، نزاع دسته جمعی و چاقوکشی هستند که هر کدام در پرونده‌های مختلف، تحت تعقیب قضایی بودند و یکی از آنان نیز همان متهم فراری پرونده آدم ربایی است.

وی گفت: تحقیقات از متهمان با دستورات صریح مقام قضایی در حالی ادامه دارد که پلیس جستجو‌های خود را برای دستگیری متهم اصلی پرونده آدم ربایی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/پ

 

انتهدام باند آدم ربایی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.