اسطوره آرژانتینی رکورد گلزن افسانه ای ژرمن ها را شکست

لیونل مسی با به ثمر رساندن گل در رقابت های ال کلاسیکو رکورد گلزنی "گرد مولر" گلزن افسانه ای ژرمن ها در رقابت های باشگاهی را شکست.

اسطوره آرژانتینی رکورد گلزن افسانه ای ژرمن ها را شکستبه گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیونل مسی  ستاره آرژانتینی بارسلونا با به ثمر رساندن گلی دیگر که در دیدار مهیج 3 بر صفر کاتالان ها برابر رئال مادرید حاصل آمد با به ثمر رساندن مجموع 526 گل در رقابت های باشگاهی رکورد "گرد مولر" اسطوره افسانه ای آلمانی ها را در مجموع رقابت های باشگاهی که 525 گل به ثمر رساند شکست.

براساس این گزارش لیونل مسی در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی گل دوم آبی واناری های ایالت کاتالان را در برابر قوهای سفید مادریدی به ثمر رساند.

با این نتیجه بارسلونا 45 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا فاصله خود را با رئال مادرید که یک بازی کمتر دارد به 14 امتیاز افزایش داد.

با گلی که مسی در دیدار برابر رئال مادرید زد، با 54 گل زده به صدر جدول گلزنان سال 2017 رسید و در صورتی که هری کین نتواند در دو دیدار پیش رو 4 گل بزند، مسی بهترین گلزن سال 2017 خواهد شد.

انتهای پیام/

مسی رکورد شکنی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.