کاپیتان تیم ملی فوتبال بدون تیم در جام جهانی ۲۰۱۸!

اشکان دژاگه هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته و در فصل منتهی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کاپیتان تیم ملی فوتبال هنوز تیم ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران مدت‌ها است که در هیچ تیم باشگاهی حضور ندارد و در صورتیکه این روال ادامه یابد نام اشکان دژاگه در تاریخ  جام‌های جهانی ثبت می شود.

چند ماه تا مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ باقی مانده و بی تیم ماندن اشکان  می‌تواند کاپیتان تیم ملی را از آن فرم ایده آلی که انتظار داریم دور کند. اشکان دژاگه با نمایش خوبش در هرتابرلین به عنوان یک پدیده در فوتبال آلمان مطرح شد و پس از سال‌ها بازی در بوندس لیگا و تیم‌های هرتابرلین و وولفسبورگ به تیم ملی ایران آمد.

اشکان دژاگه آخرین بار در ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و در بازی تیم دوم وولفسبورگ برابر اینتراخت فرانکفورت به میدان رفت و بعد از آن دیگر در هیچ بازی باشگاهی به میدان نرفت تا همچنان بدون تیم بماند.

کاپیتان تیم ملی در آخرین حضورش در سطح اول فوتبال باشگاهی در عضویت تیم العربی قطر بود و  از سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در این تیم عضویت داشت و در ۴۵ بازی ۹ گل به ثمر رساند. او آخرین بازی اش برای العربی قطر را در بهمن ماه سال ۹۴ و در بازی العربی برابر ام صلال انجام داد. او در این بازی در کنار جواد نکونام دیگر ملی پوش ایران و سرمربی حال حاضر خونه به خونه بابل بازی کرد.

البته دژاگه در چندماه اخیر پیشنهادات زیادی داشت، اما هنوز تیمی را برای اینده انتخاب نکرده است  به صورت ضمنی این مضوع را تایید کرده است که حضور در لیگ برتر فوتبال ایران به صلاح او نیست.

با وجود بی تیم ماندن اشکان دژاگه، کارلوس کی روش  او را به عنوان یک مهره قابل اتکا در ترکیب تیم ایران قرار داده است و احتمالا  او تحت هر شرایطی در جام جهانی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

دژاگه بدون تیم در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار