کمپ ترک اعتیاد؛

۱۸ کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در بروجرد شناسایی شد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد از شناسایی ۱۸ کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  احمد گودرزیان گفت: پس از بازرسی از کمپ‌های غیر مجاز در صورت داشتن شاخصه‌های لازم برای نگهداری معتادان و ترک اعتیاد به این اماکن مجوز داده می‌شود در غیر اینصورت پلمپ می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد افزود: هم اکنون چهار کمپ در بروجرد دارای مجوز قانونی و ۲ کمپ دیگر در حال اخذ مجوز هستند و پیش بینی می‌شود از مجموع کمپ‌ها غیر مجاز، مجوز هفت کمپ صادر شود.

گودرزیان افزود: مهمترین شاخصه لازم برای ایجاد کمپ ها، دور بودن از مناطق مسکونی، برخوردار بودن از نیروی روانشناس، برخورداری از سطح بهداشت، برخورداری از نیرو‌های متخصص برای تعلیم تربیت صحیح و رعایت اصول فنی می‌باشد.

وی زمان نگهداری هر فرد معتاد در کمپ‌ها را بین سه تا ۶ ماه عنوان کرد و گفت: بعد از این دوران فرد برای ترک کامل به مرکز تی سی معرفی می‌شود.

به گفته وی سالانه حدود ۴۰ فرد معتاد در مرکز تی سی بروجرد به طور کامل مواد مخدر را ترک و به آغوش جامعه برمی گردند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه ظرفیت کمپ‌های این شهرستان بین ۱۰ تا ۲۰ نفر است گفت: در صورتی که یک کمپ با ظرفیت حدود ۵۰۰ تن در بروجرد وجود داشته باشد وجود یک کمپ ترک اعتیاد برای شهرستان بروجرد کافی است.

انتهای پیام/د

شناسایی ۱۸ کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.