گوگل از ساخت پروژه جدیدی در سان‌ولی کالیفرنیا خبر داد +تصاویر

شرکت گوگل به تازگی برنامه‌های خود برای پروژه جدید توسعه در سان‌ولی کالیفرنیا را اعلام کرده است.

ساختمان جدید گوگل در سان ولی کالیفرنیابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل به تازگی برنامه های خود برای پروژه جدید توسعه در سان‌ولی کالیفرنیا در چند کیلومتری ساختمان اصلی خود در مانتین ویو را اعلام کرد.

پیشنهادات شرکت برای ساخت این پروژه تا اواخر روز چهارشنبه گذشته ارائه شد که شامل دو ساختمان سبز با فضای تقریبی 1.04 میلیون فوت مربع می باشد. این پروژه می تواند 4500 کارمند گوگل را در خود جای دهد. همچنین برای پروژه سان‌ولی، گوگل  2085 پارکینگ در نظر گرفته است.

طراحی ساختمان‌ها به شکلی است که کارکنان اجازه پیدا می‌کنند با استفاده از مسیرهای شیب‌دار بیرونی بین هر یک از پنج طبقه ساختمان تردد کنند. ساخت این پروژه قرار است در منطقه ای به نام Moffett Park انجام بگیرد تا گوگل به لطف آن تازه‌ترین تلاش‌هایش برای تبدیل کردن سان‌ولی به مرکز کسب‌وکارهای خود را رقم بزند. این شرکت طبق گزارشی که اخیرا نشریه The Mercury News منتشر کرده در سال 2017 میلادی، حدود 50 ملک را به ارزش بیش از یک میلیارد دلار جمع آوری و خریداری کرده است.

گوگل این پروژه را کارائیب نام گذاری کرده است، زیرا یکی از ساختمان های آن در منطقه ای به نام Caribbean Drive قرار دارد. این پروژه بخشی از چشم انداز گسترده تر گوگل برای سان ولی محسوب می شود که شامل محل اسکان کارکنان گوگل نیز می باشد.

طبق گفته مارک گولان، رئیس شرکت املاک جهانی گوگل، مسکن و حمل و نقل دو مشکل بزرگ در سان ولی هستند. یکی از بهترین راهکارها برای حل این مشکل ایجاد مجتمع‌های مسکونی است تا کارکنان بتوانند در نزدیکی محل کارشان زندگی کنند و به این ترتیب قطعا با مشکل حمل و نقل نیز روبه رو نخواهند بود.

در ادامه تصاویری از مدل های این پروژه را مشاهده می کنید:

ساختمان جدید گوگل در سان ولی کالیفرنیا

ساختمان جدید گوگل در سان ولی کالیفرنیا

انتهای پیام/

 تصاویر پروژه جدید گوگل در کالیفرنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار