حماسه ۹ دی برگ زرین دیگری در افتخارات ملت ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: حماسه ۹ دی برگ زرین دیگری در افتخارات ملت ایران به ثبت رساند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سیدسعید حسینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع مداحان و شاعران آئینی استان زنجان با محوریت ۹ دی و دهه فجربا بیان اینکه حماسه ۹ دی اتفاق و رویدادی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است گفت:باید از آن به‌عنوان انقلاب سوم یاد کرد.
وی افزود: حماسه ۹ دی برگ زرین دیگری در افتخارات ملت ایران به ثبت رساند که باید به این افتخارات، عملکرد زرین برخی اساتید در زنجان را نیز اضافه کرد.
حسینی افزود: ۱۱ محرم سال ۸۸ بود که دسته عزاداری مسجد اعظم حسینیه زنجان پرشورتر از همه سال‌ها و با شعار ملکوتی یا زینب برگزار شد که برگزاری این مراسم باشکوه در زنجان باعث شد تا مردمان پایتخت شور و شعور حسینی در قالب این همایش معنوی، اقدام فتنه‌گران را محکوم کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه زنجانی‌ها همانند سایر اقشار جامعه در سراسر ایران اسلامی در روز ۹ دی ماه ۸۸ حماسه‌ساز شدند، گفت:خوشبختانه هیئت‌های مذهبی در این خصوص حرکت‌های مناسب و به‌جایی انجام دادند، لذا تاکید ما بر ماندگاری حماسه ۹ دی با حضور منسجم و ولایی در مراسم مختلف از سوی هیئتی‌ها است.
حسینی افزود: امسال باید برنامه‌های دهه فجر انقلاب مبتنی بر حرکت‌های کاملاً مردمی بوده و توسط خود مردم برگزار شود.
وی گفت: امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفته و به پیشواز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهیم رفت؛ لذا تاکید ویژه رهبر فرزانه انقلاب برای برگزاری قوی و مناسب این برنامه‌ها، مردمی بودن این جشن‌ها است.
انتهای پیام/ر

برنامه‌های امسال در جشن‌های انقلاب کاملا مردمی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.