سردار حسنی‌آهنگر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نخبگان نباید اجازه دهند آینده انقلاب در مسیر استکبار حرکت کند/ امروز در منطقه الگو شده‌ایم

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: وظیفه ما و نخبگان این است که نگذاریم آینده انقلاب در مسیر دلخواه استکبار حرکت کند.

نخبگان نباید اجازه دهند آینده انقلاب در مسیر دلخواه استکبار حرکت کند/ تربیت پاسداران انقلاب وظیفه اصلی دانشگاه‌ها/ ما امروز در منطقه الگو شده‌ایمسردار محمدرضا حسنی‌آهنگر فرمانده دانشگاه جامع تربیت پاسداری امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دغدغه اصلی ما در دانشگاه امام حسین (ع) تحقق فرموده‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری درباره دانشگاه در تراز انقلاب است.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه دانشگاه‌های نیروهای مسلح با سایر دانشگاه‌ها تفاوت دارد، افزود: بیشتر دانشگاه‌های سراسر دنیا در اختیار استکبار است و گروه‌های کوچک صهیونیستی می‌خواهند جهان را به سمتی که خود می‌خواهند حرکت دهند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما و نخبگان این است که نگذاریم آینده انقلاب در مسیر دلخواه استکبار حرکت کند؛ از ابتدای جهان دو ریل حق و باطل وجود داشته و دانشگاه‌های ما امروزه وظیفه دارند تا جامعه را بر روی ریل انقلاب حرکت دهند.

حسنی‌آهنگر ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه الگو شده و در دنیا نیز در حال الگو شدن است؛ به همین خاطر جهان از ما مطالبه می‌کند تا در بالاترین سطح علمی باشیم که این هم نیاز به دانشگاه‌هایی در تراز انقلاب دارد.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه باید در دانشگاه‌ها به آموزش پاسداران انقلاب مشغول شویم، افزود: برای پرورش نیروهایی که محافظ انقلاب اسلامی باشند، برنامه‌ریزی‌های دقیقی در نیروهای مسلح صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: متأسفانه با وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق، اما در برخی مواقع مشکلاتی چون تأخیر در تصویب برنامه‌ها و دوره‌ها در وزارت علوم صورت می‌گیرد که با هماهنگی دقیق‌تر می‌توان آنها را حل کرد.

حسنی‌آهنگر در بخش پایانی سخنانش با اشاره به این موضوع که کشور امروز نیاز به دانش سازمان‌یافته دارد، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های نیروهای مسلح باید به سطحی از فعالیت برسد که به بدنه سایر دانشگاه‌های کشور نیرو تزریق کند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار