دبیر اجرایی نمایشگاه حمل و نقل عمومی خبر داد:

حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی

خالقی گفت: ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی با ارائه آخرین دستاورد‌های خود در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور یافتند.

حضور 160 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری / ارائه آخرین دستاوردهای حمل و نقل عمومیبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری امروز با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، وزارت صنعت، شهرداری تهران و روسای انجمن ها و اتحادیه های مختلف برگزار شد.

خالقی دبیر اجرایی این نمایشگاه با بیان اینکه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با شعار حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی برپا شده است، اظهار کرد: حدود 160 شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای چین، آلمان، کره جنوبی، روسیه، فرانسه، ژاپن و ایتالیا مشارکت کردند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 19 هزار متر برگزار شده و شرکت کننده ها در کنار نمایش تولیدات خود پروژه های نیازمند جذب سرمایه، فرصت های سرمایه گذاری، قابلیت ها و امکانات اجرای پروژه ها را نیز ارائه کرده اند.

خالقی تصریح کرد: رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، انتقال دانش فنی، تکنولوژی روز و کارآمد به کشور، ایجاد ظرفیت های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل کالا و مسافر از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

دبیر اجرایی نمایشگاه حمل و نقل عمومی بیان کرد: فراهم کردن زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی برای بهبود وضعیت محیط زیست در کلانشهرها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو بخش حمل و نقل و خدمات شهری برگزار شده است، افزود: در این نمایشگاه انواع خودروها و وسایل حمل و نقل عمومی، خودروهای سنگین و نیمه سنگین، خودروهای پاک، وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، ماشین آلات عمرانی و راه سازی، تجهیزات زیربناهای حمل و نقل کالا و مسافر، حمل و نقل ریلی به نمایش گذاشته می شود.

خالقی تأکید کرد: ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات بازیافت و تبدیل مواد، مبلمان شهری، عمران، معماری و شهرسازی، مدیریت جامع شهری، پارکینگ های طبقاتی، شهر الکترونیک، زیباسازی و محیط زیست شهری از دیگر خدماتی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

به گفته وی؛ برگزاری 12 همایش، کارگاه آموزشی و نشست علمی و تخصصی با حضور کارشناسان، متخصصان و استادان دانشگاه و نیز حضور چند هیأت تجاری و سرمایه گذاری از کشورهای خارجی از برنامه های جانبی این نمایشگاه به شمار می رود.

گفتنی است؛  پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از امروز سوم تا ششم دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام /

آغاز به کار نمايشگاه بين المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار