ورود امواج ناپایدار به کردستان

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: به تدریج از اواخر وقت امروز یک شنبه تا صبح روز سه شنبه استان در دامنه فعالیت امواج ناپایدار و بارشی قرار خواهد گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهرام چاره خواه گفت: تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی  نشان می‌دهد، به تدریج از اواخر وقت امروز یک شنبه تا صبح روز سه شنبه استان در دامنه فعالیت امواج ناپایدار و بارشی قرار خواهد گرفت که پیامد آن ابری شدن آسمان، وزش قابل ملاحظه و شدید باد، همراه با بارش باران و برف و احتمالی رعد و برق (در ارتفاعات و گردنه ها و نیمه شمالی استان بانه، سقز، دیواندره، هزار کانیان و زرینه بارش برف) است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود که بارش‌ها ابتدا از اواخر وقت امروز از شمال غرب استان (بانه) شروع شده و به تدریج در طول روز دوشنبه به سایر نواحی گسترش یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه از ظهر روز سه شنبه تا آخر هفته جریانات پایدار و نسبتا آرامی بر منطقه حاکم می شود، عنوان کرد: همچنین طی امروز بخشی از گرد و خاک تشکیل شده بر روی عراق به بخش غربی و جنوبی استان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/م

هوای استان کردستان غبارآلود می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.