در جدیدترین فتوای مضحک وهابی‌ها؛

مفتی اعظم سعودی، تظاهرات علیه حاکمان فاسد را حرام اعلام کرد!

به تازگی ویدئویی از «عبدالعزیز آل شیخ» منتشر شده است که او در آن برگزاری تظاهرات علیه حکام فاسد و ظالم را حرام اعلام کرده است!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه «الشرق» قطر، عبدالعزیز آل شیخ،  مفتی اعظم رژیم سعودی،که در برابر فساد موجود در این کشور و برپایی جشن‌های مختلط ساکت مانده، تظاهرات علیه حاکمان فاسد را حرام اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، کاربران شبکه اجتماعی توییتر، ویدئویی از عبد العزیز آل شیخ، مفتی اعظم عربستان و رئیس هیئت علمای ارشد وهابی، دست به دست می‌کنند که در آن وی تظاهرات علیه حکام فاسد و ظالم را حرام اعلام کرده است. این در حالی است که وی درباره فساد موجود در عربستان و برپایی جشن‌های مختلط سکوت اختیار کرده است.

در این ویدئو آل شیخ در برنامه مربوط به فتاوای دینی که از شبکه «اقرأ» پخش می‌شود گفته است تظاهرات به تحقق اهداف و ملت کمکی نمی‌کند.

او  افزود: تظاهرات «فقط هرج و مرج و داد و فریاد است و شاید نتیجه آن تخریب و ویرانی باشد و فایده‌ای ندارد!»

کاربران شبکه اجتماعی توییتر اظهارات آل شیخ را دستمایه طنز و تمسخر قرار دادند. یکی از آن‌ها با عنوان کاربری علمای پادشاه نوشته است: حضرت ایشان تظاهرات برای حمایت از قدس، مسجدالاقصی و مسائل ملت را حرام اعلام می‌کند و در عین حال در برابر جشن‌های طرب و غنا هم سکوت کرده است.

این در حالی است که آل شیخ و هیئت علمایی که او ریاست آن را بر عهده دارد درباره اقدامات غیرمذهبی حاکمان سعودی، سکوت اختیار کرده‌اند. عربستان در دوران اخیر شاهد برپایی جشن‌های مختلط بسیاری بوده است که در چارچوب طرح برنامه‌ریزی شده‌ای که «هیئت مسئول ایجاد سرگرمی» مجری آن است صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است مفتی‌های سعودی از جمله عبدالعزیز آل شیخ هر از چند گاهی فتواهای عجیبی صادر می‌کنند که تمسخر کاربران در فضای مجازی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

فتوای جدید مفتی اعظم سعودی درباره تظاهرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۳ دی ۱۳۹۶
باز این دیوونه حکم صادر کرد؟
آخرین اخبار