برقراری پروازهای هوایی از اراک به کربلا به‌صورت دائمی

استاندار مرکزی گفت: هدف ما این است که تا سال آینده پروازهای هوایی از اراک به سمت کربلا را به صورت دائمی از فرودگاه اراک برقرار کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی آقازاده پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از عوامل اجرائی و موکب‌داران استان مرکزی در مراسم اربعین با اشاره به اینکه اجتماع عظیم اربعین حسینی یک معجزه الهی است اظهار داشت: برگزاری اجتماع عظیم اربعین از فلسفه‌ها و معجزات امام حسین(ع) و عاشورا است که برای درک آن نیاز به چشم دل و ایمان قوی است.

وی افزود: در زمین هیچ جایی وجود ندارد که باوجود اینکه جولانگاه تروریست‌های داعش است اجتماعی 15 میلیون نفری و به عظمت اجتماع مردم در اربعین حسینی داشته باشد و حضور جمعیتی با آن عظمت در مراسم اربعین حسینی و در کشوری جنگ‌زده و تروریست‌زده از معجزات امام حسین(ع) است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هدف ما این است که تا سال آینده پروازهای هوایی از اراک به سمت کربلا را به صورت دائمی از فرودگاه اراک برقرار کنیم که این مهم رتبه و قابلیت خوبی برای استان است که رسیدن به آن مستلزم همکاری تمام مسئولان ستاد اربعین استان است.

آقازاده تصریح کرد: مردم استان مرکزی بدون کمک گرفتن از مسئولان استان 10 میلیارد تومان به‌صورت پذیرایی خودجوش از زائران کمک کردند که این یکی از بزرگترین مشارکت‌های انقلابی در جمهوری اسلامی ایران است که در سال‌های اخیر شکل گرفته است.

وی بیان کرد: امیدواریم که سال آینده شاهد حضور یکپارچه استان‌ها در مراسم جهانی اربعین باشیم و برنامه‌ریزی مناسبی در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسم درسال آینده داشته باشیم .

انتهای پیام/ب

تلاش برای برقراری پروازهای هواپیمایی از اراک به کربلا به‌صورت دائمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
از اراک به کیش, قشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
از اراک به کیش, قشم