عیسی زاده: همچنان از کمالوند حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: همچنان از کمالوند حمایت می‌کنیم، شک نکنید انتقام این شکست را در جام حذفی از استقلال می گیریم.

عیسی زاده: همچنان از کمالوند حمایت می‌کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی عیسی‌زاده درباره شکست ۴ بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران بیان کرد: بازیکنان ما تلاش زیادی کرده و مقابل استقلال خوب بازی کردند اما در فاصله زمانی کم و با ۳ بازی سنگین خارج از خانه، مقابل استقلال بازی کردیم. برخی بازیکنانمان هم بیمار شدند و در چنین وضعیتی نمی توانستیم کاری انجام دهیم.

او درمورد تاثیر حواشی اخیر صنعت نفت آبادان در شکست سنگین این‌تیم برابر استقلال گفت: درباره گذشته نباید حرف زد و باید درباره آینده صحبت کنیم.

عیسی زاده درباره اینکه آیا فراز کمالوند در صورت شکست صنعت نفت برابر استقلال در جام حذفی بازهم از سوی مسئولان باشگاه حمایت می شود یا خیر، تصریح کرد: همچنان از کمالوند حمایت می‌کنیم. شک نکنید انتقام این شکست را در جام حذفی از استقلال می گیریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درباره درخواست این باشگاه برای تعویق دیدار نیمه نهایی جام حذفی گفت: رئال مادرید و بارسلونا هم نمی‌توانند در محدوده زمانی کم ۴ تا ۵ بازی سنگین مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دهند. برای کمک به سازمان لیگ و جلوگیری از عقب افتادن برنامه‌ها در تعطیلات نیم فصل با پرسپولیس بازی کردیم و استراحت نداشتیم. این موضوع فشار زیادی به بازیکنان صنعت نفت وارد کرد اما زمانی که به فدراسیون و سازمان لیگ کمک کردیم، انتظار داریم آنها هم امکاناتی را فراهم کنند تا با شرایط برابری با سایر تیم‌ها بازی کنیم.

دلیل غیبت کمالوند در نشست خبری حضور در جلسه هیئت مدیره صنعت نفت نبود

عیسی زاده درباره اینکه شنیده می شود فراز کمالوند به دلیل حضور در جلسه هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت نکرده است، گفت: از این موضوع بی‌خبرم چرا که ظهر امروز(یک شنبه) از آبادان به تهران آمدم و از فرودگاه هم مستقیم راهی ورزشگاه شدم. خوشبختانه جلسات مثبتی را انجام دادیم اما اینگونه نیست که کمالوند به دلیل حضور در جلسه هیئت مدیره در نشست خبری شرکت نکرده باشد. به دلیل حضور برخی اعضای هیئت‌مدیره ما در تهران جلسه هیئت مدیره در آبادان‌برگزار نشد. امروز هم نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به ورزشگاه آزادی آمد تا پیگیر کارها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار