انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه ثامن و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاداسلامی واحد مشهد و شهرداری منطقه ثامن با حضور دکتر ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد و مهندس نعمتی، شهردار منطقه ثامن به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه ثامن و دانشگاه آزاد اسلامی مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  این تفاهم نامه در راستای توجه به توانمندی‌های درونی به عنوان یکی از اصول اقتصاد مقاومتی و نیز ضرورت بهره وری از توانمندی‌های نهفته و آشکار نخبگان دانشگاهی برای به کاربستن فناوری‌های نوین در تحقق شهرهوشمند و شهروند محور به امضا رسید.

نعمتی شهرداری منطقه ثامن طرح ملی بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را یک ظرفیت فوق العاده و ویژه به عنوان یک پروژه عملیاتی عظیم در سطح ملی و حتی جهانی دانست.

وی افزود: سازمان مجری طرح و شهرداری منطقه ثامن به عنوان تنها منطقه شهری که دارای واحد مستقل پژوهش و فناوری است، از تعامل هرچه بیشتر با مجموعه‌های دانشگاهی و ظرفیت علمی فرهیختگان، به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان مشهد استقبال می‌کند.

ملک نژاد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز گفت: این مجموعه با بهره گیری از بیش از ۵۳۰ عضو هیئت علمی، در ابعاد مختلف علمی از جمله شهرسازی، معماری، جامعه شناسی و علوم اجتماعی آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با مجموعه مدیریت شهری مشهد را دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد با ارائه طرح‌های علمی میتواند در جهت حل مسائل پیش رو در اجرای طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی، اثر بخش باشد.

انتهای پیام// ف. ح.

 
 


کمک گرفتن ازنخبگان دانشگاهی برای تحقق شهرهوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.