نکوفر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

تحصیل 18 هزار دانشجو در واحد الکترونیک دانشگاه آزاد

معاون آموزشی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد گفت: در واحد الکترونیک دانشگاه آزاد بیش از 18 هزار دانشجو در 300 رشته تحصیل می‌کنند.

تحصیل 18 هزار دانشجو در واحد الکترونیک دانشگاه آزاد /  تدریس300 رشته در واحد الکترونیک دانشگاه ازاد نکوفر معاون آموزشی و امور تحصیلات تکمیلی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی تنها مرکز آموزشی در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است که مجوز برگزاری دوره‌های غیر حضوری (الکترونیکی) از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دارا است و امروزه در حدود 18 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این واحد در حال تحصیل در سیصد رشته تحصیلی هستند.

وی بیان کرد: واحد الکترونیکی برای آن دسته از متقاضیانی که در شهرهای دور و یا در کلان شهرها زندگی می‌کنند و زمان برایشان مهم است، می‌توانند با ثبت نام در آزمون سراسری و قبولی در این واحد از رفت و آمد بی‌جا و اتلاف وقت و انرژی جلوگیری نمایند.

معاون آموزشی و امور تحصیلات تکمیلی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه واحد الکترونیکی در مراکز استان‌ها و در برخی از استان‌ها در 2 شهر امتحان پایان ترم برگزار می‌کند، افزود: سوالات امتحانی به وسیله استادان در زمان خاصی در سامانه امتحانات این دانشگاه بارگذاری و کدگذاری می‌شود و تمامی دروس و تاریخ امتحانات به طور مشخص در این سامانه آورده شده است.

نکو فر ادامه داد: در زمان امتحانات، سوالات به وسیله نمایندگان دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و دیگر نیازی به حضور فیزیکی استادان در جلسات امتحانی نیست و استادان می توانند به صورت آنلاین در جلسه امتحان پایان ترم جهت برطرف نمودن شبهات و سوالات دانشجویان شرکت نمایند.

وی یادآور شد: تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی به صورت غیر حضوری و آنلاین (تعاملی) برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند اشکالات خود را در بستر اینترنت از استاد مربوطه بپرسند و در کلاس حاضر شوند.

معاون آموزشی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس برنامه آموزشی در حدود 2 هزار و 300 کلاس در بستر الکترونیکی در زمان مشخص و برنامه ریزی شده برای دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 96-97 برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی به صورت غیر حضوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار