مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

آخرین فرصت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تا 10 دی

صامت گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم تحصیلی 97-96 تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صامت با اشاره به مهلت ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال و میهمانی، گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم تحصیلی 97-96 تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه، گفت: ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی از 25 آذرماه آغاز شده و تا١٠ دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تنها به درخواست هایی که از طریق سامانه منادا ارسال شود، رسیدگی می شود، گفت: اعلام نهایی نتایج نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی قبل از آغاز ترم بهمن و در تاریخ 7 بهمن‌ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی نیز که از 25 آذرماه آغاز شده، تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه آزاد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار