رفع تصرف۱۳۰ هکتار از اراضی دولتی شهر دیر

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان بوشهر گفت: در راستای مقابله باپدیده شوم زمین خواری چهار فقره حکم قطعی قضایی به اجرا گذاشته شد و۱۳۰ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف و خلع ید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ، سرهنگ اکبر صیادی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان بوشهر صبح امروز در نشست بررسی برخورد با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر با بیان اینکه این مهم مورد رصد شبانه‌روزی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان بوشهر قرار دارد اظهار داشت: با توجه افزایش پدیده زمین خواری، کوه خواری و دریاخواری برخورد قاطع با این افراد در اولویت برنامه‌های این یگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برخورد با زمین خواران سرعت بیشتری یافته است بر حفظ بیت‌المال تاکید کرد و گفت: با تشکیل یگان حفاظت در سازمان ملی زمین و مسکن استان بوشهر صیانت از اراضی وارد مرحله‌ای مهم و جدیدی شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان بوشهر از رفع تصرف ۱۳۰ هکتار زمین متصرفی در بندر دیر خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله باپدیده شوم زمین خواری چهار فقره حکم قطعی قضایی به اجرا گذاشته شد و در چهار نقطه شهر‌های دیر و بردستان به میزان ۱۳۰ هکتار از اراضی دولت از ید متصرفین قلع و قمع و رفع تصرف شد.

صیادی با تأکید بر ضرورت حفظ منابع طبیعی و عرصه‌های بیت المال، از مردم استان به ویژه مردم شهر دیر و کنگان درخواست کرد و گفت: در صورت مشاهده و اطلاع از تصرفات غیرقانونی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز و تعرضات به بیت المال، مراتب را به فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان واقع در اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان‌ها اطلاع دهند.

وی با تاکید بر استعلام زمین از قبل از معامله تصریح کرد: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود قبل از خرید هر گونه ملک از سند آن اطمینان کرده و از خرید زمین‌های بدون سند مالکیت جدا خودداری و برای حصول اطمینان از چگونگی مالکیت زمین به اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

۱۳۰ هکتار از اراضی دولتی شهر دیر رفع تصرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.