کشف بیش از ۲ هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در مشهد

ماموران مبارزه با قاچاق کلا و ارز آگاهی خراسان رضوی از یک لابراتوار تهیه و توزیع انواع مشروبات الکلی بیش از ۲ هزار لیتر مشروب الکلی دست‌ساز کشف کردند.

کشف بیش از ۲ هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کلا و ارز آگاهی خراسان رضوی با انجام عملیات میدانی رد عوامل باند بزرگ تهیه کننده مشروبات الکلی دست ساز را در منطقه هاشمیه زدند.


قاضی مهدی خدابخشی افزود: تحقیقات ماموران در این عملیات طبق دستور و با اخذ مجوز قضایی وارد عمل شده قبل از فرار متهمان به این خانه مسکونی ورود پیدا کردند.

وی گفت: با ورود ضابطین قضایی در محل مشاهده شد سه مرد جوان که بین ۳۵ تا ۴۰ سال سن دارند مشغول تهیه مشروبات الکلی دست‌ساز هستند که در این اقدام ضربتی آنان دستگیر شدند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: ماموران در پویش محل که خانه‌ای یک طبقه بود تعداد ۶ بشکه ۲۲۰۰ لیتری حاوی مشروبات الکلی، ۴۰ گالن ۲۰ لیتری حاوی مسکرات به میزان ۲۱۸۰ لیتر و ۳۳۲ بطری پرشده و ۱۲۰۰ شیشه خالی و ۴۹ پاکت پر شده مشروبات الکلی و ۳۰۰ پاکت ساندیسی مسکرات را کشف کردند.

قاضب بخشی گفت: متهمان با جمع اوری بطری‌های مشروبات الکلی خارجی از سراسر کشور مشروباتی که خود ساخته بودند را درون آن‌ها ریخته و پس از پلمب به عنوان مشروبات الکلی خارجی در سطح مشهد به فروش می‌رساندند.
 
وی افزود: در این عملیات که هدایت آن را سرهنگ خسروی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارزخراسان رضوی بر عهده داشت چهار دستگاه خودروی وانت پیکان و پژو پارس و سمند و ۴۰۵ توقیف شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

کشف مشروبات الکلی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.