برگزاری دهمین جشنواره ملی حرکت در کرمانشاه

دهمین جشنواره ملی حرکت با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و دانشجویانی از دانشگاه های سراسر کشور، از امروز(5 دی) به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدابراهیم اعلمی آل آقا رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در افتتاحیه این جشنواره که در محل دائمی نمایشگاه کرمانشاه برگزار شد، با تسلیت درگذشتگان زلزله اخیر کرمانشاه، گفت: این حادثه که در آن خانه پدری 150 تن از دانشجویان ما ویران شد، موجب تعویق زمان برپایی جشنواره ملی حرکت شد.

وی گفت: کرمانشاه چهارمین استانی است که میزبان این جشنواره شده و امیدواریم میزبان خوبی برای این دوره جشنواره باشیم.

رییس دانشگاه رازی با اشاره به حضور 100 گروه علمی دانشجویی در این جشنواره گفت: انجمن های علمی با کمترین بودجه کارهای بزرگی انجام می دهند و مصممیم از این انجمن ها حمایت بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد : تصمیم گرفتیم این جشنواره را در محل نمایشگاه های استان برگزار کنیم تا ارتباط مردم با دانشگاه پررنگ تر شود.

جشنواره ملی حرکت، ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی، به صورت سالانه و با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می‌شود.

همچنین در جشنواره ملی حرکت، آثار و دستاوردهای دانشجویان سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود دهمین جشنواره ملی حرکت از پنجم تا هفتم دی‌ماه به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز


در جشنواره ملی حرکت، آثار و دستاوردهای دانشجویان سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار