کارشناس هواشناسی:

کاهش ۸ درجه‌ای دما در استان بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دما در استان بوشهر خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

هش ۸ درجه‌ای دما در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وزش جریانات شمال غربی طی امروز و فردا بر روی خلیج فارس است.

وی اضافه کرد: بنابراین طی این مدت خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می شود و از ظهر فردا با کاهش سرعت جریانات دریا نیز به تدریج آرام خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین انتطار می‌رود دمای هوا طی امروز و فردا بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش یابد.

وی افزود: بر این اساس برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد، کاهش دما و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت باد شمال غربی با سرعت ۱۸ تا ۴۸ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و از فردا با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول دریا ساعت هشت و ۱۶ دقیقه، مد دوم دریا ساعت ۱۵ و ۳۱ دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/پ

مواج و متلاطم شدن خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.