مرکز پژوهش و درمان ناباروری؛

راه‌اندازی مرکز پژوهش و درمان ناباروری لرستان در گرو تامین اعتبارات

رئیس جهاد دانشگاهی مرکز لرستان گفت: راه‌اندازی مرکز پژوهش و درمان ناباروری لرستان در گرو تامین اعتبارات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید علی نادر دهقانی  رئیس جهاد دانشگاهی مرکز لرستان بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته و حمایت مسئولان استان و کشور گام به گام شرایط را برای راه‌اندازی مرکز پژوهش و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان مهیا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برهمین اساس مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی کشور برای راه‌اندازی این مرکز گرفته شده و با اقدامات صورت گرفته ساختمان مورد نظر نیز تهیه شده است.

رئیس مرکز جهاد دانشگاهی لرستان عنوان کرد: قرار بر این شده تا ۲.۵ میلیارد تومان اعتبارات مورد نیاز راه‌اندازی این مرکز را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۲.۵ میلیارد دیگر را مجموعه استانداری تامین کند.

دهقانی اظهار داشت: از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون گام‌های مناسبی برای تامین اعتبارات مورد نیاز برداشته شده و امیدواریم هر چه سریعتر این مهم تحقق یابد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین مسئولان استان نیز برای تامین مابقی اعتبار مورد نیاز مکاتبات زیادی انجام داده و تلاش مناسبی از خود نشان داده‌اند، امیدواریم شرایط برای تامین این بخش از اعتبارات نیز مهیا شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه فضای مورد نیاز برای راه‌اندازی مرکز پژوهش و درمان ناباروری لرستان تامین شده است، افزود: مطمئناً در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز آمادگی لازم را برای راه‌اندازی این مرکز بسیار مهم در لرستان داریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ویژه راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد: مطمئناً راه‌اندازی این مرکز کمک زیادی برای پژوهش و همچنین درمان ناباروری زوج‌های لرستانی و استان‌های همجوار خواهد کرد.

رئیس مرکز جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: نکته ویژه مرکز لرستان وجود بخش پژوهش آن بوده که این موضوع در هیچ مرکز استانی تحقق نیافته است.

دهقانی افزود: متاسفانه اکنون زوج‌های لرستانی برای درمان خود به سایر استان‌ها مراجعه می‌کنند که در صورت راه‌اندازی مرکز پژوهش و درمان ناباروری لرستان بسیاری از مشکلات کنونی مردم را می‌توان در داخل استان برطرف کرد.

وی گفت: هدف اساسی در راه‌اندازی این مرکز برطرف کردن نیاز‌های مردم بوده، اما مطمئناً با تکمیل آن شاهد اشتغال‌زایی مستقیم برای ۳۰ نفر خواهیم بود.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم بتوان با تامین اعتبارات مورد نیاز شرایط را برای راه‌اندازی هر چه سریعتر مرکز پژوهش و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان مهیا کرد.

انتهای پیام/م

راه‌اندازی مرکز پژوهش و درمان ناباروری لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.