آغاز دوباره پخش زنده مسابقات ملوان از شبکه باران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان از آغاز دوباره پخش زنده مسابقات فوتبال تیم ملوان انزلی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسن ظهیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: در پی درخواست های مکرر هواداران ملوان و به ویژه مردم شهرستان انزلی مسابقات فوتبال تیم ملوان در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان به طور زنده از شبکه باران پخش خواهد شد.

وی با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دریافت 37 میلیون تومان برای پخش زنده هر مسابقه ملوان افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان به ازای پخش هر بازی حدود 3 میلیون و 270 هزار تومان دریافت می کند که این رقم صرفا برای پرداخت دستمزد بیش از 50 نفر از عوامل فنی پخش زنده هزینه می شود که در برخی از بازی ها این مبلغ هم پرداخت نشده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر اینکه این مرکز هیچ مبلغی از تبلیغات دور زمین دریافت نمی کند، تصریح کرد: به رغم این موضوع، رسانه استانی به احترام مردم انزلی و دوستداران فوتبال در گیلان بازی ملوان را زنده پخش خواهد کرد.

حسن ظهیری با اشاره به جلسه اخیرش با رئیس هیات فوتبال گیلان و انزلی و همچنین مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: هیات فوتبال گیلان قول مساعد داده است که پیگیر پرداخت هزینه های فنی پخش مسابقات به صدا و سیمای مرکز گیلان باشد.

 

انتهای پیام/ع

 

از سرگیری پخش زنده مسابقات تیم فوتبال ملوان انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.