امام جمعه گناوه:

یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان گناوه اهداء می‌شود

رئیس مجمع خیرین شهرستان گناوه گفت: یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان گناوه اهداء می‌شود.

یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان گناوه اهداء می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی رئیس مجمع خیرین شهرستان گناوه صبح چهارشنبه در نشست مجمع خیرین سلامت اظهار داشت: مردم شریف شهرستان گناوه همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده‌اند و در صحنه‌های خیر خواهانه شرکت داشته‌اند و ما از دولت انتظار داریم تا زمینه فعالیت‌های بیشتر خیرین را فراهم کند.

وی افزود: در سال گذشته کارهای بسیار خوب و پسندیده‌ای از جمله اهداء زمین، تجهیزات پزشکی و زیرساختی و کمک‌های نقدی توسط خیرین شهرستان برای حوزه سلامت انجام شده که بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

امام جمعه گناوه گفت: در راستای ارتقای سطح سلامت و برای رفاه حال شهروندان، یک دستگاه ماموگرافی از طرف مجمع خیرین سلامت به بیمارستان اهداء می‌شود.

وی ضمن قدر دانی از مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امیر المومنین(ع) شهرستان گناوه ادامه داد: با حضور مدیران جدید در مجموعه بهداشت و درمان انتظار داریم که با تعامل و همکاری در راستای ارتقاء سطح سلامت شهرستان گام بردارند.

افزایش تعامل بخش سلامت و خیرین

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه نیز ضمن تشکر و قدر دانی از امام جمعه معزز و مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه افزود: باید تعامل‌ها بین جامعه بهداشت و درمان و مجمع خیرین سلامت بیشتر شود و بر اساس اولویت‌ها گام برداشته تا مشکلات سطح بندی شود که این امر باعث تسریع در رسیدن به اهداف می‌شود و این مسئله مهم به نفع مردم عزیز شهرستان خواهد بود.

محمد بازیاری قول مساعد دادند که برای راه اندازی درمانگاه خیریه همکاری لازم را با مجمع خیرین داشته باشند تا به‌زودی شاهد راه‌اندازی درمانگاه خیریه شهرستان باشیم.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه محترم شهرستان، مهندس محمد بازیاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان، شهرام جلال پور سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه، عبدالجلیل ذعاب دبیر مجمع خیرین شبکه بهداشت ودرمان و جمعی از خیرین سلامت شهرستان گناوه حضور داشتند.

انتهای پیام/پ

اهداء یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.