صحنه‌هایی خنده‌دار از بازیگوشی حیوانات +فیلم و تصاویر

سگ‌ها و گربه‌ها از جمله حیوانات خاص و محبوبی هستند که همانقدر که مورد توجه انسانها هستند در برخی موارد هم دستمایه طنز و شوخی آنها واقع می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای بسیاری از افراد بارها پیش آمده که شاهد حرکات عجیب و در عین حال جالب حیوانات باشند. در این میان شاید سگ‌ها و گربه‌ها بیش از سایرین به انجام حرکات مضحک معروف باشند. 

ارتباط نزدیک این دو حیوان با دنیای انسانها تا جایی است که حتی پای آنها را به زندگی شخصی افراد هم کشانده است. در کشورهای غربی  و اروپایی می توان گفت تقریبا گربه‌ها و سگ‌ها عضوی از خانواده‌ محسوب می‌شوند. انسانها هم دیگر با آنها خو گرفته‌اند. آنها را همچون فرزندان خود به تفریح و گردش می‌برند و مشغول بازی  با سگ‌ها یا گربه‌هایشان می‌شوند. عاشقانه حیوانات را به آغوش می‌کشند و به آنها غذا می‌دهند. 

نمی‌توان به طور قطع این کار را نوعی اختلال روانی توصیف کرد اما حتما باید توجیه روانشناسی عمیقی برای همنشینی با حیوانات و در پاره‌ای موارد جایگزینی آنها به جای فرزند وجود داشته باشد.

در ادامه ویدئویی از حرکات جالب و مضحک  تعدادی سگ و گربه در کشور استرالیا ارائه شده است که گزیده‌ای از مجموع حرکات خنده‌دار و در برخی موارد غیر ارادی آنهاست.

دیوانه‌بازی‌های حیوانات

دیوانه‌بازی‌های حیوانات

دیوانه‌بازی‌های حیوانات

دیوانه‌بازی‌های حیوانات

 دیوانه‌بازی‌های حیوانات 

انتهای پیام/

صحنه‌هایی مضحک از دیوانه‌بازی‌ سگ‌ها و گربه‌ها

برچسب ها: سگ ، گربه ، حیوانات ، استرالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.