بيانيه وزارت خارجه سوريه در تقبيح سخنان اردوغان

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد رجب طیب اردوغان بار دیگر به تلاش برای فریب افکار عمومی این کشور ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، وزارت امور خارجه سوریه به ادعا‌های امروز رئیس جمهور ترکیه علیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه واکنش نشان داد و اعلام کرد، رئیس نظام ترکیه بار دیگر به تلاش برای فریب افکار عمومی این کشور ادامه می‌دهد.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد، رجب طیب اردوغان تلاش می‌کند، خود را از جنایت هایش در حق ملت سوریه تبرئه کند. اردوغان به شیوه‌های مختلف، حمایت نامحدود از گروه‌های تروریستی در سوریه داشت. اردوغان که ترکیه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده است، نمی‌تواند دیگران را نصیحت کند. نصیحت‌های رئیس نظام ترکیه نه تنها هیچ توجهی را به خود جلب نمی‌کند، بلکه محکومیتی برای خود اوست.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در کنفرانس مشترک خبری با قائد السبسی همتای تونسی خود در تونس، ضمن ایراد سخنانی بر ضد بشار اسد رئیس جمهور سوریه، ادعا کرد ادامه همکاری با بشار اسد در تلاش‌های صلح سوریه غیرممکن است.

اردوغان مدعی شد: ما نمی‌توانیم بگوییم اسد تلاش‌های صلح سوریه را مدیریت می‌کند. برای ترکیه پذیرش این امر غیرممکن است. شمال سوریه به دالانی برای تروریست‌ها تبدیل شده است. صلحی در سوریه وجود ندارد و صلح با اسد نیز در آینده در سوریه محقق نخواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

سوریه به ادعاهای اردوغان پاسخ داد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار