کشف بیش از ۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف 5 فروند موتورلنج تجاری حامل بیش از ۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری ۱۲ نفر قاچاقچی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: مرزبانان شهرستان های بندرلنگه و سیریک در پی ارتقای امنیت مرزها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی طرح مبارزه با قاچاق کالا در 48 ساعت گذشته 24 میلیارد و 725میلیون و 80 هزار ریال انواع کالای قاچاق شامل:720 هزار نخ سیگار،72هزار کیلوگرم برنج،5هزارو640کیلوگرم چای،24هزارو750 قوطی انواع نوشیدنی،126دستگاه لب تاب،12هزارو960ثوب البسه،یک هزارو178لیتر روغن خوراکی،3هزارو80 کیلوگرم شکر و هزاران قلم انواع اقلام قاچاق دیگر کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: پنج فروند موتور لنج تجاری حامل و فعال در قاچاق کالا توقیف و ۱۲ نفر متهم در این رابطه نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ علی اصغرخرم روی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان در شناسایی و تخلفات مرزی از عموم شهروندان مرزنشینان فهیم استان خواست تا در اسرع اطلاعات خود را در خصوص قاجاقچیان به پاسگاههای مرزی اطلاعات دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ر

کشف کالای قاچاق در مرزهای هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.