باشگاه فرهنگی؛

نوستالژی دهه شصتی‌ها به روی پرده سینما/ دیدار یک مادر شهید با پسرمفقود الاثرش

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته

اکران پویانمایی «کلیله و دمنه» از ۶ دی به کارگردانی علیرضا توکلی بینا و به تهیه‌کنندگی زهرا هاشمی آغاز می‌شود.

«کلیله و دمنه» یكی از ارزشمندترین گنجینه‌های ادبیات فارسی است كه با داستان‌های پند آموز و شیرین از زبان حیوانات، درس زندگی به نوجوانان و جوانان یاد می‌دهد.

گالری آخر هفته

نمایشگاه نقاشی های علیرضا قوجاری، هنرمند نقاش و مجسمه ساز استان آذربایجان غربی با عنوان «جنون گیاهی» روز جمعه 8 دی ماه در گالری مینا گشایش می یابد و تا 13 دی ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری نمایشگاه های متعدد نقاشی و مجسمه سازی، تدریس رشته های نقاشی و گرافیک در دانشگاه، اجرای نمایشگاه پرفورمنس آرت و کسب مدال طلایی ورکشاپ نقاشی استانبول از افتخارات این هنرمند آذربایجانی است.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم تلویزیونی «این خانه پلاک ندارد» به کارگردانی مهدی ناظریان، جمعه 8 دی‌ماه ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

داستان روایتی از یک مادر شهید (منیر) چشم به راه است که سالهاست در انتظار بازگشت فرزند مفقود شده‌ خود در جنگ است. منیر به سفر کربلا رفته است و به مناسبت بازگشتش از زیارت، همه‌ فرزندانش در منزل او جمع شده‌اند. در این سفر معنوی منیر تحول بزرگی را در خود احساس کرده و به او الهام شده که قرار است به زودی از دنیا برود.

در این فیلم افسانه چهره آزاد و علی سلیمانی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای اولین روزهای فصل زمستان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار