رونمایی از یونیفورم اهدای مدال المپیک زمستانی 2018+ عکس

کمیته برگزاری المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانک از یونیفورم مراسم اهدای مدال رونمایی کردند.

 

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته برگزاری المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی از جزئیات مراسم اهدای مدال، از جمله یونیفورم مخصوص این مراسم را به معرض نمایش گذاشت.

مهمانان حاضر در این مراسم که در سئول، پایتخت کره جنوبی، برگزار شد لباس های فرم میزبان، سکوی مدال، سینی جوایز و هدایایی که به مدال آوران اهدا خواهد شد، را رویت کردند.

آنها همچنین موسیقی را که در مراسم اهدای مدال المپیک 2018 پخش خواهد شد، شنیدند.

مردان حامل مدال شلوار و زنان دامن خواهند پوشید.کلاه و روسری نیز بخشی از لباس های معمولی هستند که به محافظت از آنها در برابر هوای سرد کمک می کنند، در حالی که طرح رنگ قرمز، سفید و آبی است تا با پرچم کره جنوبی مطابقت داشته باشد.

رونمایی از یونیفورم اهدای مدال المپیک زمستانی 2018

گوم کی سوک ،طراح این لباس فرم که استاد هنر و مد و صنایع دستی در دانشگاه هنگک سئول است، گفت: "من می خواستم هویت جمهوری کره را نشان بدهم و سعی کردم طرح مدرنی را به لباس سنتی مان بیفزاییم."

همچنين گفته می شود سکوی قهرمانی هم سنت و طراحی كره را منعكس مي كند.

این رنگ سفید است که منعکس کننده تصاویر پس زمینه برف و برف پیونگ چانگ است و در ساخت آن از کاشی های سنتی «گیوا» و «دانچونگ» ،نقاشی دیده شده در ساختمان های چوبی کره ای، الهام گرفته شده است.

رونمایی از یونیفورم اهدای مدال المپیک زمستانی 2018

به جای گل، به قهرمانان عروسکی از نماد بازی ها که با کلاه های طلایی، نقره ای یا برنزی و گل کاغذی معروف به یوشووه اهدا خواهد شد.
علاوه بر این، آنها یک هدیه چوبی با صحنه هایی از کوهستان پیونگ چانگ و حروف الفبای کینگ هانگول کره را که روی آن "Pyeongchang 2018" درج شده ، دریافت می کنند.

یک سینی مخصوص با سطح غیر لغزنده برای کمک به ارائه هدایا استفاده می شود که آن هم از طراحی مسکن سنتی کره برخوردار است.

گفتنی است رقابت های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ از روز 9 فوریه (20 بهمن ماه ) آغاز خواهد شد و تا 25 فوریه (6 اسفند) ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/


رونمایی از لباس  و جوایز المپیک پیونگ چانگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.