کنگره شهدای استان قزوین برگزار می‌شود

کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین در شش ماه نخست سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ استاندار قزوین در جلسه هماهنگی ستاد کنگره ۳ سزار شهید استان قزوین بر لزوم برگزاری این کنگره تاکید کرد و گفت: برای ثبت تاریخ شفاهی جنگ فرصت زیادی باقی نمانده است و باید برای جمع آوری آثار و خاطرات رزمندگان، ایثارگران و شهدای ۸ سال دفاع مقدس همتی مضاعف داشته باشیم.

زاهدی افزود: برای برگزاری کنگره شهدای قزوین، نیاز است همه نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی ورود پیدا کنند تا کنگره‌ای در شان شهدای قزوین برگزار شود.

استاندار تقسیم کار و بسیح نیرو و منابع مالی را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم لازم دانست و اضافه کرد: برای همین موضوع  اعضای کنگره باید  دیداری را هم با مقام معظم رهبری داشته باشند تا از این رهگذر به اهمیت موضوع پی برده شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هم در این جلسه  گفت: تولید برنامه‌های تلوزیونی، فیلم، مستند و کتاب از جمله اقدامات ستاد برگزاری کنگره شهدای قزوین خواهد بود.

سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی ادامه داد: ریاست این ستاد بر عهده استاندار است و مدیران کل استان هم دبیران کمیته‌های این ستاد را بر عهده خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

جلسه هماهنگی "اولین اجلاسیه بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار