بنیاد فرهنگی ـ اجتماعی افغانستانی های مقیم ایران:

استکبار و عمالش هیچگاه استقلال و امنیت افغانستان را نمی خواهند

بنیاد فرهنگی ـ اجتماعی افغانستانی های مقیم ایران در واکنش به حملات امروز کابل نوشت: استکبار و عمالش استقلال و امنیت افغانستان نمی خواهند.

استکبار و عمالش هیچگاه استقلال و امنیت افغانستان نمی خواهند به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد فرهنگی _ اجتماعی افغانستانی های مقیم جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت شهادت جمعی از جوانان پژوهشگر در حملات صبح امروز کابل نوشت: استکبار و عمالش هیچگاه استقلال و امنیت را برای ملت افغانستان نمی خواهند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُم
محمد/ ۴

بار دیگر دشمنان ملت افغانستان کینه ها را نشان داده و چنگال پلیدشان را به خون پاک هم وطنان مان آغشته نمودند.
استکبار و عمالش هیچگاه استقلال و امنیت را برای ملت افغانستان نمی خواهند.

گروهی از جوانان که برای پژوهش گرد هم آمده بودند تا خدمتی به امت اسلامی داشته باشند؛ مورد حمله انتحاری قرار گرفته ، که این خود نشان از دشمنی استکبار با علم و فرهنگ ملت شریف افغانستان است.

گروهک های تکفیری که محصول پول های کثیف و چرکین غرب و دست نشاندگان آنها می باشند، سعی در خاموش کردن فرهنگ ناب اسلامی داشته و تیغ را به روی جوانان مؤمن و محصل این کشور کشیده اند.

ملت شریف افغانستان برای مبارزه علیه این ستم هیچگاه شانه خالی نخواهد کرد؛ این شهدای عزیر که "شهدای پژوهش" هستند شعار «بأی ذنب قتلت» را با خون پاکشان در اندیشه ی ملت آزاده ی افغانستان مکتوب کردند.

بنیاد فرهنگی _ اجتماعی افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران این ضایعه اسفناک، اما توأم با بیداری را به محضر مبارک امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، نائب بر حقشان حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی، ملت شکست ناپذیر افغانستان، خانواده های معظم شهداء و جانبازان این حادثه و مرکز فعالیت های فرهنگی _ اجتماعی تبیان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

۷ جدی (دی ماه) ۱۳۹۶

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.