بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 189)؛

از دانلود نرم‌افزار کپی متن از تصاویر تا جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Free Adblocker Browser 60.02016؛ مرورگر پر سرعت و ضد تبلیغ

حتما برای شما نیز پیش آمده که در حال گشت و گذار در وب، تبلیغات زیاد موجب اذیت و آزارتان شده باشد. شما می توانید با دانلود نرم افزار Free Adblocker Browser تبلیغات آزار دهنده را حذف کنید و از وب گردی خود لذت ببرید.

این نرم افزار از اجرای هرگونه تبلیغات جلوگیری و علاوه بر آن در مصرف باتری صرفه جویی می کند و میزان مصرف دیتا را نیز کاهش می دهد. این مرورگر پرقدرت دارای سرعتی بالاست و از ورود به صفحاتی که در آنها کدهای مخرب وجود دارد جلوگیری میکند.

Free Adblocker Browser
 
 

 دانلود 4.0.12 SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر

کاربران دستگاه های هوشمند با ظهور نرم افزاری انتقال سریع فایل از طریق وای فای دیگر فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریبا کنار گذاشته اند. معروف ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی ها زاپیا است اما این نرم افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی را محصول شرکت معروف لنوو Lenovo بر سرخود حس کرده است که SHAREit نام دارد. نرم افزار SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلت فرم) در جهان است.

دانلود 3.9.28 SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر
 
 

دانلود Copy - Text On Screen pro 2.2.1 نرم افزار تبدیل عکس به متن تایپ شده فارسی

نرم افزار Copy Text On Screen ابزار فوق حرفه ای در حوزه کپی متن از روی تصاویر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی متن های نوشته شده بر روی تصاویر را دریافت کنید. در بسیاری از مواقع شما نمی توانید متن های مورد نظر خود را کپی کنید؛ به عنوان مثال در نرم افزار اینستاگرام امکان کپی مطالب وجود ندارد. در چنین مواقعی می توانید با گرفتن اسکرین شات، از آن متن عکس تهیه کنید و با استفاده از نرم افزار Copy - Text On Screen متن نوشته را بدست آورید. این نرم افزار به قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد.

Copy Text On Screen
 
 

دانلود 68.0.41 FotMob برای اندروید و ios/نرم افزار قدیمی و پرطرفدار برای دریافت نتایج زنده

علاقه‎مندان به ورزش فوتبال می‎توانند با استفاده از نرم‎افزار Soccer Scores Pro - FotMob تمامی نتیجه‎های این مسابقات را به صورت زنده پیگیری کنند. این نرم‎افزار آخرین اخبار مربوط به تیم‎های لیگ‎های معتبر جهانی را به شما ارائه می‎دهد. از ویژگی‎های جالب دیگر این برنامه امکان گزارش صوتی بازی ها به زبان انگلیسی است.

دانلود YoWindow Weather 2.4.25 ؛ برنامه هواشناسی

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با 10 میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزارهای هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.

دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.7.8.4؛ جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با یک نرم‌افزار  تمام نیازهای خود را  رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد.

برنامه 3C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

 دانلود 3C Toolbox Pro  / جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود VLC for Android 2.5.13 ؛ پخش کننده صوتی و تصویری 

VLC for Android یکی از پلیرهای معروف کامپیوتری است که این بار پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری را در تلفن همراهتان امکان پذیر می کند.

نرم افزار VLC for Android در هنگام پخش فیلم ها امکان چرخش زاویه را به کاربران می دهد و شما می توانید در زوایای مختلف فیلم در حال پخش را مشاهده کنید.

 
دانلود VLC 2.1.13؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios
 
 

 دانلود VideoShow - Video Editor 7.6.8؛ نرم افزار ویرایش فیلم قدرتمند 

VideoShow یک نرم افزار قدرتمندرترین جهت ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید. نرم افزار VideoShow در گوگل پلی حدود 3 میلیون بار دانلود شده است و توانسته نمره عالی 4.5 از را نیز کسب کند.

دانلود VideoShow - Video Editor 7.5.2؛ نرم افزار ویرایش فیلم قدرتمند

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود App2SD PRO 13.4 برای اندروید؛ رهایی از پیام کمبود حافظه در گوشی

یکی از مشکلات کاربران گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی ، نبود حافظه کافی در گوشی است اما نگران نباشید؛ App2SD PRO اپلیکیشن کاربردی اندروید است که با آن می‌توانید برنامه‌های موجود در گوشی‌تان را از حافظه گوشی به کارت حافظه انتقال بدهید.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، انتقالی تمامی نرم افزارهای گوشی به صورت یکجا به کارت حافظه است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید برنامه هایی که تمایل ندارید دیگران آنها را مشاهده کنند، پنهان کنید.

دانلود App2SD PRO 13.4 برای اندروید؛ رهایی از پیام کمبود حافظه در گوشی
 
 

 دانلود Google Maps 9.69.0 ؛ برنامه مشاهده نقشه‌های گوگل 

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی های اندروید و آی او اس است.
این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به 5 میلیارد بار دانلود شده است.
 
دانلود Google Maps 9.57.0؛ نقشه گوگل مپ برای اندروید و آی‌او‌اس
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۸ دی ۱۳۹۶
عالی .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ممنون
آخرین اخبار