جبهه استکبار از هیچ اقدامی برای براندازی نظام فروگذار نکرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:جبهه استکبار از هیچ اقدامی برای براندازی نظام فروگذار نکرد از آتش زدن مسجد لولاگر و پایگاه بسیج تا انفجار با نارنجک‌های سوئدی که چندین بسیجی در این اتفاقات به شهادت رسیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد سالک ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: بیش از 40 سال است ملت ایران دستاوردهای بزرگی رقم زدند و مقابل باطل ایستاده و بر همه توطئه‌ها از کودتا و تحریم تا فتنه 78 و 88 غلبه کردند.

وی افزود: ایران در حرکت‌های استکبار جهانی، صبر و بصیرت خود را نشان داده و نشان داد سلطه‌پذیر نیست و با استعانت از دین مقاوم ایستاده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهداف جریان استکبار در فتنه سال 88 بیان داشت: ساقط کردن نظام، انحراف در اهداف انقلاب اسلامی، سازماندهی پیشتازان تحول در نظام سیاسی ایران، سکولاریزه کردن و دست بر داشتن از اندیشه‌های اسلام و انقلاب، جمع‌آوری اطلاعات با به کارگیری 17 سفارت خانه از جمله انگلیس، تشکیل جلسه با نخبگان با هدف تغییر در جامعه ایرانی از جمله اقدامات جریان استکبار در سال 88 بود.

سالک خاطرنشان کرد: جبهه استکبار از هیچ اقدامی برای براندازی نظام فروگذار نکرد از آتش زدن مسجد لولاگر و پایگاه بسیج تا انفجار با نارنجک‌های سوئدی که چندین بسیجی در این اتفاقات به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در جلسه ویژه‌ای با حضور اوباما و برخی چهره‌های ایرانی برای طرح تقلب در انتخابات سال 88 فردی انتخاب و با وجهه راهی ایران می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 13 ماه قبل از انتخابات برای فتنه 88 برنامه‌ریزی شده بود، تصریح کرد: 13 ماه قبل از انتخابات کروبی در مشهد در مورد انتخابات اعلام نگرانی می‌کند.

وی اضافه کرد: در اقدامی دیگر کمیته صیانت از آرا با هدف زیر سؤال بردن شورای نگهبان و وزارت کشور تشکیل می‌شود و حتی درخواست شکل‌گیری کمیته مستقل برگزاری می‌دهند.

وی با اشاره به حماسه 8 دی ماه مردم اصفهان گفت: این روز اتفاقی بود در میدان انقلاب اصفهان که هیچ کدام از اتفاقات مسیر انقلاب مشابه این روز در اصفهان نبوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبری برای 9 دی عناصری مطرح کردند، اظهار داشت: ایشان فرمودند عنصر حضور مردم با بصیرت و عنصر ایمان دینی، حضور مردم را رقم زد و برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکل گرفت.

وی تأکید کرد: این روز پیامی برای سلطه جهانی و دشمنان داخلی فرستاد اما رهبری فرمودند فتنه بزرگتری در راه است که هدف فتنه بزرگتر اسلام و انقلاب خواهد بود تا از ولایت عبور کند و ریشه اسلام و انقلاب را بخشکاند ولی به لطف الهی، تدابیر رهبری و حضور مردم، دشمنان این آرزو را به گور می‌برند.

سالک با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود، اذعان داشت: کلید واژه فتنه بعدی کلمه نفت است
نه نفت سیاه؛ حرف «ن» این کلید واژه از ناکارآمدی نظام می‌آید که دستاوردهای انقلاب را کم ارزش کنند، می‌خواهند با به خیابان کشیدن مال‌باختگان شعارهایی را در دهان آنها بگذارند که باید مردم آگاه باشند.

وی با تأکید بر اینکه مردم دست از انقلاب و اسلام نخواهند کشید، بیان داشت: حرف «ف» نشان از این است که می‌خواهند با وجود برخی اشکالات مالی نظیر حقوق‌های نجومی به دروغ بگویند فساد زیاد و فراگیر شده که این دروغ بزرگی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حرف «ت» را بیانگر تفرقه دانست و افزود: با وجود مشکلات، با تدابیر رهبری و هوشیاری مردم این انقلاب به دست ولی عصر خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه مشکلاتی هست و ما از آن غافل نیستیم و روز گذشته نیز در استانداری مسائل اساسی مردم ساعت‌ها به بحث و ارائه راهکار گذاشته شد.

سالک مسأله مهم را حفظ دستاوردهای 8 دی دانست و افزود: این دستاوردها استقامت، بصیرت و حفظ وحدت است.

وی تصریح کرد: اتاق‌های فکر امریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد شورش‌های برآمده از مشکلات مردم هستند اما قطعاً با همت و وحدت همه مسؤوولان مشکلات مرتفع و راهبردهای جدید استکبار به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تلاش عوامل فتنه در داخل و خارج بزرگتر از جنگ است، بیان داشت: مختصات و میدان و عامل این تلاش‌ها مشخص نیست و یک مرتبه بدون شناسایی ابزار منجر به نتیجه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در جنگ سخت و نرم دشمن به دنبال جدا کردن مردم از دینشان است و یهود و نصرا دست در دست هم به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب هستند اما وعده الهی محقق خواهد شد و پیروزی از آن مردم ایران خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.