خنثی شدن توطئه دشمنان در حماسه 9دی

امام جمعه آبادان گفت:حماسه 9 دی نسخه فتنه گران را در هم پیچید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه آبادان با بیان اینکه دشمن در قالب ها و شکل های مختلف در پی ضربه زدن به نظام اسلامی است گفت: توطئه فتنه گران در سال 88 ، اولین و آخرین جریان سیاسی دشمن علیه نظام اسلامی نیست.حماسه 9 دی نسخه فتنه گران را در هم پیچید.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود:مردم زمانیکه احساس کردند باورها و ارزش های دینی و نظام مورد هدف دشمن قرار گرفته است به خروش آمده و جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.

وی گفت: 9 دی حرکت کوچکی نبود زیرا حضور عظیم و ماندگار ملت، توطئه های دشمنان را خنثی کرد و باید قدر این مردم با بصیرت و ولایی را دانست.

خطیب جمعه آبادان افزود:فتنه سال 88 حاصل بیماری برخی افراد بود که با اقدامات امنیتی قابل کنترل نبود و نیاز به دخالت ملت داشت لذا مردم ولایی ایران همانند گذشته در روزهای سخت کنار نظام قرار گرفتند.

حجت الاسلام ابراهیمی پورگفت:در آن فتنه عده ای از خواص خود باخته زمینه را برای دشمن فراهم کردند ولی اگر آن فتنه به نتیجه می رسید دشمن همان افراد را نیز بیرون می راند.

وی افزود:دشمن اکنون در میدان اقتصادی و فرهنگی نظام را نشانه گرفته است و مسئولان باید فرمایشات رهبر فرزانه را عملی کنند تا نظام مورد هجمه فتنه قرار نگیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی گفت:جنگ نرم که شامل جنگ اقتصادی و فرهنگی است خطرناک تر از جنگ فیزیکی می باشد و در این راستا مسئولان، جوانان و امت ایران باید همانند گذشته هوشیار باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود:افرادی که هشت سال سکان دولت را در دست داشتند آن زمان باید پاسخگوی مردم بودند و اکنون نباید در کار مسئولان فعلی دخالت کنند.

وی در ادامه بر رفع مشکل بیکاری و کمبود زیر ساخت ها در آبادان تاکید کرد و گفت:2 ماه از وعده مسئولان آبادان برای رفع مشکل بیکاری جوانان این منطقه گذشت ولی در عمل چیزی دیده نشد و این مورد دلسردی جوانان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام /د

برگزاری نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.