امام جمعه ازنا؛

حضور در راهپیمایی ۹ دی لبیک به مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام علی سپهوند امام جمعه ازنا گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) در بین معصومین دارای جایگاه رفیعی است و تنها بانوی بوده که بعد از حضرت فاطمه الزهرا(س) دارای زیارت نامه است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام علی سپهوند امام جمعه ازنا نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، ضمن عرض تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) در بین معصومین دارای جایگاه رفیعی است و تنها بانوی بوده که بعد از حضرت فاطمه الزهرا(س) دارای زیارت نامه است .

وی افزود: حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مکان علم اندوزی برای مراجع تقلید شده و توفیق مضاعفی است که در زیارت این بانوی مکرمه اسلام نصیب ما شیعیان در ایران اسلامی شده است.

امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به حماسه 9 دی عنوان کرد: حماسه 9 دی نشان داد ایران اسلامی صاحب و نائب بر حق دارد و این نظام بیمه شده خداوند متعال است؛ ما باید قدر نعمت حفاظت و حراست و این شکوه را بدانم و نگاه مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم زیرا دشمنان دست از دشمنی بر نمی‌دارند.

سپهوند با اشاره به ارتباط 9 دی با روز عاشورا خاطر نشان کرد: هر کسی که ارتباط 9 دی را با یوم الله 22 بهمن و روز عاشورا نداند باید در انقلابی گری و بصیرت خود شک کند؛ حضور همه احاد مردم در راهپیمایی 9 دی ماه واجب است و مختص به مسئولان نیست بلکه با حضور خود در راهپیمایی 9 دی به مقام معظم رهبری لبیک می گوییم.

امام جمعه ازنا با اشاره به سالروز پیام تاریخی امام راحل به گورباچف اظهار داشت: پیام تاریخی امام راحل در میدان دیپلماسی برای رهبر شوری ارسال نشد بلکه به صورت یک پیام نصحیت آمیز توسط تیم مجرب به ریاست آیت الله جوادی ارسال شد که بعدها با فرو پاشی شوری رهبران انها به اشتباه خود بر تکیه به نظام سرمایه داری و گوش نکردن به پیام امام (ره) پی بردند.

انتهای پیام/د

حضور در راهپیمایی 9 دی لبیک به مقام معظم رهبری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار